Gamper
Basic
Grattis till en grym klocka!! Står i begrepp att köpa en jag ocksåTackar så mycket för alla svar! Efter lång väntan och mycket längtan sitter den äntligen på armen!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en grym klocka!! Står i begrepp att köpa en jag ocksåTackar så mycket för alla svar! Efter lång väntan och mycket längtan sitter den äntligen på armen!!
![]()
Grattis till en grym klocka!! Står i begrepp att köpa en jag ocksåÄr lite i valet och kvalet om jag ska köra på den du har eller den med in house. Den gamla är helt klart snyggare och vet inte riktigt om det nya verket gör så stor skillnad för mig. Vad är gångreserven på din? Och hur känns den efter några veckor på handleden?
![]()
Ok, låter bra! Tror också det är svårt att bli missnöjd med någon av dom. Som du säger, en väldigt bra klockaTack så mycket! Jo den känns riktigt bra, för mig så var utseendet viktigare än vetskapen om att det satt ett in house verk iTror att det är strax under 40 timmars gångreserv i 2824. Om du slår till på en kommer du helt klart bli nöjd oavsätt vilken du väljer! En riktigt bra klocka helt enkelt
![]()
Är också sugen på en black bay black med ETA verket. Har förstått att det är lite svårt att byta från länk till nato, om man är lagd åt det hållet att man byter några gånger i veckan. Har någon erfarenhet av det?
Är också sugen på en black bay black med ETA verket. Har förstått att det är lite svårt att byta från länk till nato, om man är lagd åt det hållet att man byter några gånger i veckan. Har någon erfarenhet av det?
Folk som repar har fel teknik och använder för mycket våld snarare än fel verktyg. Är inga konstigheter att bara använda en tandpetare för att lossa och sedan fingrarna/naglarna för att montera.Jag hade problem med det..är iofs ingen van bytare.. hade nog inte rätt verktyg.. Någon som sitter inne på info vart man kan hitta bra verktyg?
Jag hade problem med det..är iofs ingen van bytare.. hade nog inte rätt verktyg.. Någon som sitter inne på info vart man kan hitta bra verktyg?
Kan du länka till verktyget så man kan se det?Byter ofta band på min BB, köpte ett verktyg från singular som funkar perfekt![]()
http://www.singularstraps.se/product/verktyg-silverKan du länka till verktyget så man kan se det?