• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips inför svensexa i Köpenhamn

Tjenare KS,
Eftersom det finns en hel del vagabonder här inne tänkte jag höra mig för om någon har tips på roliga aktiviteter i Köpenhamn? Det är min blivande svåger som vi ska ta ut på äventyr helgen den 5-7 maj. Han är småbarnspappa så aktiviteter som innefattar alkohol tidigt på morgonen går tyvärr bort ;)
Vi är ett gäng på 10 grabbar totalt och har ingen direkt budget att ta hänsyn till!

Tack på förhand!

Bumpar denna tråden. Tänkte styra svensexa I Köpenhamn i April. Ung kille som antagligen vill dricka sig full och spana lite damer. Tips? Även tips på roliga aktiviteter uppskattas

Christiania. Gärna efter mörkrets inbrott.
Gå fram till någon av langarna och mucka gräl om ni vill ha lite extra krydda i tillvaron.

Jag säger gå/rusa fram och börja veva direkt, helt utan förvarning, se hur det utvecklas liksom. Släng in ett par samarin brustabletter i käften och stirra frenetiskt medan du söker konflikt med närmsta tillgängliga langare/torsk/prostituerad.

Börja sedan tjafsa med varandra och anklaga dom andra för att ha legat med killens blivande fru på en kryssning till Finland 2008.

Tävling i tuborghävning?
Se vem som snabbast kan äta fem direktörssniglar från lackagehuset?

Några polare gjorde samma grej för något år sedan, fast bara en dagstur över. De körde också på bärs, fast lite lugnare än hävning. De körde en rätt bra ölprovning på något bryggeri, kanske ett tips om ni vill börja lugnt?

Senast ändrad:
Några polare gjorde samma grej för något PR sedan, fast bara en dagstur över. De körde också på bärs, fast lite lugnare än hävning. De körde en rätt bra ölprovning på något bryggeri, kanske ett tips om ni vill börja lugnt?

Ja, jag har kollat in en ölprovning på Carlsberg. Även hittat ett ställe med gokart och paintball :) klassiskt men en bra start

Istedgade.
41369484-43DC-4E56-A09B-4094A8785182.jpeg

Tillbaka
Topp