• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips och råd

Vilken skulle ni välja?

  • Panerai i rosé

    Röster: 7 25.0%
  • AP (26400)

    Röster: 8 28.6%
  • Rolex Skydweller

    Röster: 13 46.4%

  • Totala väljare
    28

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Hallå där!
Nu kliar det i mina fingrar efter nytt!
Jag är lite inne på en AP ROO (26400) vill ha något som kompletterar min fina deepsea blue och min gamla vintage omega från morfar nu när man sålt allt annat. Också lite inne på en skydweller i rose eller en Panerai i rose. Vad säger ni andra? Vad ska man satsa på? :) Går oftast klädd i jeans skjorta och kavaj. Men också kostym då och då ;)
God kväll
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Just till lite finare klädsel tycker jag antingen Paneraien (om den inte är för stor) eller Skydwellern passar bäst! Hade du inte varit ute efter en Offshore, utan kanske en vanlig svarttavlad ROC så hade jag röstat på den. :) Nu får Skydwellern min röst.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
26400 är den ultimata klockan till t-shirt. Jag gillar den inte lika mycket till kavaj. Kan dock fungera om du har skapliga handleder
 

Oew

Rolex
26400 funkar mer till casual utstyrsel och inte kavaj imo, men om du ändå använder dssd till samma outfit så kanske det går. Annars är lakrits-dwellern riktigt bra!
 

par

Patek
2-Faktor
Ingen av dem är optimal till kavaj och skjorta då de är för stora. Kanske att Skydw kommer undan med det men det är fan på gränsen(över gränsen). Titta på en DD eller RO istället om du gillar stuket och sortera bort Panerai.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Hallå där!
Nu kliar det i mina fingrar efter nytt!
Jag är lite inne på en AP ROO (26400) vill ha något som kompletterar min fina deepsea blue och min gamla vintage omega från morfar nu när man sålt allt annat. Också lite inne på en skydweller i rose eller en Panerai i rose. Vad säger ni andra? Vad ska man satsa på? :) Går oftast klädd i jeans skjorta och kavaj. Men också kostym då och då ;)
God kväll
Sålde inte du Dipsyn?
 
Topp