• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på budget klocka

Vet inte om jag tröttnar fort på mina klockor eller om jag helt enkelt inte hittar rätt klocka. Denna tissot är snygg, men den är lite tung. Känns som den inte sitter så skönt på armen och flyttar på sig.

Kanske satsar på en tissot Heritage Visodate i stål
Har du testat att ändra längden på länken? Jag gillar inte heller när en klocka sitter fel eller rör på sig på armen, men får man till det gör det mycket med helhetsupplevelsen!

Vet inte om jag tröttnar fort på mina klockor eller om jag helt enkelt inte hittar rätt klocka. Denna tissot är snygg, men den är lite tung. Känns som den inte sitter så skönt på armen och flyttar på sig.

Kanske satsar på en tissot Heritage Visodate i stål
Hej! Kan du inte prova finjustera storleken? Ta bort en halvlänk eller om det finns möjlighet att finjustera i spännet (alltså flera hål att välja på i spännet). Om du inte kan själv så ta hjälp av urmakare. Sedan kan du ha den på i någon vecka och se vad du tycker efter det.

Vill inte ha modeklocka direkt.
Men typ något i Seiko sports 5. Fast vill inte ha en stor klocka eller någon klocka som är stor!

Tycker denna från Orient Star är väldigt trevlig. Inom budget med rabattkod all25 hos zackrisson.

En sån fast svart har jag. Den är svinsnygg.
Den används iofs ganska lite nu... Förälskelsen tog slut, känns som att jag tvingar mig till att bära den när jag hellre hade haft någon av de andra på armen. Nån som vill köpa den? IMG_20201105_072022.jpg

Tillbaka
Topp