Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tja,
Oklart om jag har missat någon uppenbar tråd i min sökning. Men skulle gärna ta emot lite olika tips på schyssta datorväskor i skinn. (typ messengerbag med plats för en dator och lite småprylar)
pris då? ptja, upp till 3,5k-4k?
13''Hur stor dator behöver du ha plats för?
Tack för tipset, men såg ingenting jag fastnade för
En kamrat har en från Rizzo som patinerats riktigt fint.
Kolla om du hittar nåt du gillar: https://www.rizzo.se/vaskor/vaskor-herr/
+1 på den! Kör själv Sandqvist och är mycket nöjd!Kollat Sandqvist?
13''
gärna med handtag. Har en ganska klar bild i skallen om hur jag önskar att den ska se ut. Men har inte sett den ännu
Jo, men fastnar hela tiden på tigers variant samt Carl friedrik. Men tiger känns lite B, CF är väldigt intressant, men jag vill kunna klämma och känna innan man drar iväg 4K på en väska :/Har du bild googlat?
Jag kör så här.
Dubbla handtag,gott med plats för annat... Bara fördelar
Jag kör så här.
Dubbla handtag,gott med plats för annat... Bara fördelar
Denna kanske?Kapar och försöker återuppliva tråden.
Behöver en väska som ska kunna innehålla dator (13"), lunchlåda, mindre termos och lite kurslitteratur. Alltså en rätt stor messenger bag eller liknande.
Helst gjord i läder men viktigast är att den är regnsäker, cyklar alltid till skolan oavsett väder och om datorn blir fuktskadad är jag körd!
Budget ca 1500 spänn.
Jag tycker mig ha letat runt men inte riktigt hittat nått som passar, de som är snygga och gjorda i läder brukar inte kännas så regntåliga och de som är uttalat regntåliga ser ofta förjävliga ut. Jag är nästan inne på att köpa material och verktyg och sy en själv över jullovet men det känns som ett rätt stort projekt.
Tacksam för tips
Tackar för tipset, men tippar på att det "regnar in" i den via dragkedjorna på toppen.