• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på fin klocka?

Vad har du för preferenser? Stållänk, läder eller gummiarmband. Sportigt eller klassiskt dressat (”gubbklockor”). Blir lättare att svara på frågan om du broderar ut den lite.

Lägg gärna upp en bild på ngn klocka du gillar så har vi ngt att utgå från.

Vad har du för preferenser? Stållänk, läder eller gummiarmband. Sportigt eller klassiskt dressat (”gubbklockor”). Blir lättare att svara på frågan om du broderar ut den lite.

Lägg gärna upp en bild på ngn klocka du gillar så har vi ngt att utgå från.
Ha, ha. Det är hög risk att potentiella klockintresserade skräms bort från en stor andel klockor om valet är: sportigt eller gubbigt :D Man skulle ju kunna säga "sportigt eller elegant?" Eller varför inte "sport och stål eller snyggt och stiligt?" ;)

Till TS: Nomos, Seiko eller Longines.

IMG_3679.JPG

Ha, ha. Det är hög risk att potentiella klockintresserade skräms bort från en stor andel klockor om valet är: sportigt eller gubbigt :D Man skulle ju kunna säga "sportigt eller elegant?" Eller varför inte "sport och stål eller snyggt och stiligt?" ;)

Till TS: Nomos, Seiko eller Longines.
Hehe. Okej jag håller med dig. Saken är bara den att jag har hört flera ej klockintresserade använda den beskrivningen...
vill bara föra till protokollet att jag själv, min ringa ålder till trots, gillar gubbklockor (även om jag just idag bär en sportrolle).

Äger just nu:
Tissot Le Locle Automatic Vit/Stål Ø39.3 mm
Certina Priska Guld 18k (dam)

Det är ju två helt olika klockor. Så därför är jag sugen på något liknande som denna Tag Heuer.

Vad tycks? Kan de vara något att ha?

@JayJay @theargonaut

Senast ändrad:
Äger just nu:
Tissot Le Locle Automatic Vit/Stål Ø39.3 mm
Certina Priska Guld 18k (dam)

Det är ju två helt olika klockor. Så därför är jag sugen på något liknande som denna Tag Heuer.

Vad tycks? Kan de vara något att ha?
Tror du missade bild/länk/ref... Eller vill du att vi ska gissa vilken Tag Heuer du syftar till? :)
I så fall gissar jag att du syftar till Link och avråder dig starkt:D

Tror du missade bild/länk/ref... Eller vill du att vi ska gissa vilken Tag Heuer du syftar till? :)
I så fall gissar jag att du syftar till Link och avråder dig starkt:D

Haha fattar inte hur man skriver eller taggar personer här:banghead::p

Bilagor

• 87180C85-FBBB-4645-89F4-502F9C95BA41.png
    87180C85-FBBB-4645-89F4-502F9C95BA41.png
    93.6 KB · Visningar: 96
Ligger det inte en eller kanske två sånna på ks just nu? Jag tror det! Kolla upp det genast! Den ena var lite mer använd än den andra men det ser du ju själv...:)

Tillbaka
Topp