• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på fin klocka?

Min herre behöver en kronograf eller badvänlig klocka från Porsche Design, Bulgari eller en Union Glashütte av den gamla skolan.
82f49df0-3fa4-4f33-b01d-066e29a1b4f9.jpg

Seiko SKX009K2 och lägg undan resten till klockkontot. Spara några dagar/månader/år inför nästa dyrare klocka och köp typ en omega moonwatch för 30k

Aquaracern är väldigt trevlig. Den finns i 2 olika storlekar och tvärt emot många här så föredrog jag den större när jag provade dem. Så tips är att du provar innan köp.

FFB67DEE-7D12-49EE-BAF5-EE708D2FCE7B.jpeg
Tycker den här Aquaracer-modellen(WAY2110.BA0928 ) är ganska snygg. Vad tror du om den?
Står själv i valet och kvalet mellan den och WAY2112. I båda fallen verkar de dock inte kunna klara ett modikum av ljus utan att tavlan blir helt washed out, vilket är den största anledningen till att jag dragit ut på att köpa endera.

(Vanlig butiksbelysning på bilden)

Tänk så smidigt om det fanns en tråd där man kan se tips för en viss summa..:rolleyes:

Som flera redan nämnt, kolla på Aquaracer eller oris :)

Tillbaka
Topp