Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, är väl 38mm om jag inte minns helt fel. Kanske för stor...?SKX013.
38mm stämmer nog! Hur stora handleder har han?Absolut, är väl 38mm om jag inte minns helt fel. Kanske för stor...?
SEIKO 5 har vissa modeller som passar skulle jag tro. Den överta är 38 mm. Den nedre 35mm.
Sedan finns babyG som är robusta
SEIKO 5 har vissa modeller som passar skulle jag tro. Den överta är 38 mm. Den nedre 35mm.
SNZG15 är 42mm. Har en SNZG13 som är samma fast med länk och polerade sidor.
Kul och veta att jag har en handled som en 13 åring...Min 13-åring kör skx007 på sin 16,5 cm handled.
GShock 5600 är väldigt populär med barnen.
De har flera andra klockor men de där får jag knappt använda då de alltid är på någon av barnens handled.
Fördel, ganska bra priser (1000kr ungefär) robusta och klarar en hel del så man kan va lugn.
Jag köpte en CWC G10 till sonen vilket gick hem. Nu spanar han på NATO band hela tiden
Jag köpte sonens av @Seikosthlm Prismässigt ligger de från tusenlappen begagnat och nya från £170 hos silvermans.co.ukMycket fin! Prisnivå och förslag på butik uppskattas .