• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på present till fru

Hej! Jag ska köpa en klocka i 40 årspresent till min fru. Budget ca 10 000 plus minus några tusenlappar. Gärna dressad, guldfärg och bra kvalitet. Kvittar med mekanik. Alla tips mottages varmt.

Sorry om fel tråd.

Kanske en Tissot PRX 35mm skulle kunna vara något? Går loss på ca 5k ny.
A751D074-3AF6-424F-AE7B-141D025A0F4A.jpeg

Ska det vara guldfärg så ska det vara guld, tycker jag. Då hamnar man på vintage i denna prisklass. Bryr man sig inte om att något som ”ser ut som guld” inte är guld så är förslaget ovan klockrent.

Ska det vara guldfärg så ska det vara guld, tycker jag. Då hamnar man på vintage i denna prisklass. Bryr man sig inte om att något som ”ser ut som guld” inte är guld så är förslaget ovan klockrent.
Ah smart! Jag tycker det är lite svårt köpa begagnad när man inte kan så mycket. Finns det guide eller annat tänka på?

Ah smart! Jag tycker det är lite svårt köpa begagnad när man inte kan så mycket. Finns det guide eller annat tänka på?

Kika lite här :)

Tillbaka
Topp