Kasper af Habo
Basic
Inte alls,men tyckte det var bättre att lägga pengarna på en annan klocka. Tanken är att lägga till pengar vid varje byte och arbeta sig uppåt. Därför vill jag köpa en klocka som håller sitt värde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det beror så klart på hur man ser på det men det absolut billigaste i längden och samtidigt snabbaste sättet att nå målet är att behålla en och samma klocka samtidigt som man sparar till det man verkligen vill ha. Kanske inte det svar du ville ha men det enda rätta ur ett logiskt perspektiv då det låter som att du redan har ett mål?Inte alls,men tyckte det var bättre att lägga pengarna på en annan klocka. Tanken är att lägga till pengar vid varje byte och arbeta sig uppåt. Därför vill jag köpa en klocka som håller sitt värde.
Nja, 30' är inte långt ifrån och borde räcka till en begagnad utan länk om man är OK med det?Ni som nämner Black Bay (58) har ju rätt i sak eftersom han vill ha en Black Bay, men nu räcker ju inte hans budget för en.
Han skriver att han föredrar länk och då får han hosta upp runt 36 plus för en BB58Nja, 30' är inte långt ifrån och borde räcka till en begagnad utan länk om man är OK med det?![]()
Absolut, men föredrar är inget krav och det blir som sagt svårt att rymma inom budget.Han skriver att han föredrar länk och då får han hosta upp runt 36 plus för en BB58
Också sant. Du ville gärna ha större, då är BB58 fel.Det är sant. Har kollat på chrono24 och en med svart tavla och blå bezel på länk ska nog gå fint.
Hur kom du fram till den summan för begagnat?![]()
Begagnad 18-22.
Ny 23-26.
Hittade en på chrono24 för 18k av trusted seller.Hur kom du fram till den summan för begagnat?
Storleken är en vanesak. Jag tror bb58 kommer sitta som en smäck. Våga gå ned! 39mm är inte ens litetTack för input. Lutar åt en Tudor. Är sugen på att testa märket.
Mycket bra val!Hej igen!
Det blev en svart Tudor Pelagos. Känner mig riktigt nöjd.
![]()
TUDOR Pelagos watch - m25600tn-0001 | TUDOR Watch
Discover the TUDOR Pelagos watch m25600tn-0001 - Manufacture Calibre MT5612 (COSC) - Ceramic matt black disc - Titanium braceletwww.tudorwatch.com