• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot PRS 516 quartz

Brus Lee

Cartier
2-Faktor
Pris
1500
Returpolicy
Ja om klockan är trasig
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej

efter mycket velande fram och tillbaks så har jag bestämt mig för att det är dags att dra ner lite på samlingen, först ut är en härligt patinerad beater, en Tissot PRS 516 J562/662 köpt av mig från handlare via C24 våren 2022. Den fick då nytt batteri och den går kanonbra. Glas i toppskick och i övrigt är skicket som synes på bild, kommer med extra länk och intyg från handlaren men ingen låda/papper. Kvitto från C24 finns.

Kan skickas alternativt F2F i Stockholm eller Nyköping.

Mina referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/bjl.155624/


tissot_1.png tissot_2.png tissot_3.png 8EA1ADCB-B41F-481C-BCA1-F626D3623DD0.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp