• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot PRX 35mm, Silver

Pris
3100
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena KS! Köpte denna Tisso PRX, 35mm med silver urtavla på forumet för några veckor sen. Klockan passar inte riktigt mig så låter den vandra vidare.

Klockan köptes av en annan forumsmedlem som hade köpt den ny 4/5/2022 på klockmaster i globen. Använd av mig endast ett par gånger sen lagt ner i lådan. Klockan kommer fullset med kvitto på köpet så klockmasters egna försäkring gäller ca 11 månader framåt.

Riktigt snygg sommarklocka med fantastiskt braclet som tyvärr inte riktigt passar mig. Lånar bilder från förra ägarens annons med dennes tillstånd då min motorola inte kan ta en bra bild för att rädda sitt eget liv.

Frakt ingår i priset. Fler bilder går att få på begäran. Hör av er med frågor :)

1656402996253.png

1656403007722.png

1656403016680.png

1656403030812.png 1656403058555.png
 
Topp