• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Tissot Racing-t-touch

exxpert

Omega
2-Faktor
Pris
1600
Returpolicy
Ingen retur om vi inte kommer överens om det innan betalning för varan.
Bilder Skickat
  1. Ja
Halloj!
Säljer en tissot t-touch som jag för ganska länge sedan bytte till mig här på forumet. Om sanningen ska fram har den mest legat i en byrålåda och eftersom den i princip är byggd som en tank och antagligen skulle klara en handgranatssmäll så bör den bäras runt istället för att samla damm hos mig. Kolla bilder för skick, men "bruksskick" får man ändå säga.
Kartong, manual och certifikat finns till den. Kort sagt en stadig klocka med rätt fräcka funktioner såsom ex. Kompass o massa tidtagningsprylar. Ni får helt enkelt googla om ni undrar mer över funktionerna :D

I priset ingår frakt via postnord skicka lätt.
20190303_094130.jpg
20190303_094114.jpg
20190303_094049.jpg
20190303_094038_HDR.jpg
 
Topp