Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Paketet kom idag och paketöppning är uppe nuSer fram emot lite bilder på den nyanlända sen då
Jag ångrar som fan att jag bytte bort den! Grymt prisvärd 2013, nu verkar ju folk begära 8k för den utan att blinka. Kan väl tycka att det är något högt, 5k kanske är mer rimligt?Grymt snygg den där klockan asså! La dock märke till att detta var ett tag sen...men sitter just för tillfället och kollar på en jag med, grymt sugen på att slå till!!
Jag ångrar som fan att jag bytte bort den! Grymt prisvärd 2013, nu verkar ju folk begära 8k för den utan att blinka. Kan väl tycka att det är något högt, 5k kanske är mer rimligt?
Håller med dig Såg faktiskt en till salu på eBay för 5000... euroJag ångrar som fan att jag bytte bort den! Grymt prisvärd 2013, nu verkar ju folk begära 8k för den utan att blinka. Kan väl tycka att det är något högt, 5k kanske är mer rimligt?
Håller med dig Såg faktiskt en till salu på eBay för 5000... euro
Det ligger ju ute en nu här på KS för 5k nu
https://klocksnack.se/threads/tissot-seastar-vintagekronograf-inkl-box.66732/
Klart man kan, klipp den nuDet går ju inte att dra alla Seastars över en kam vettu
Det går ju inte att dra alla Seastars över en kam vettu
Klart man kan, klipp den nu
Har fått två bud strax under mitt angivna pris så den försvinner snart.
Jo jag såg det nu, tack
Tack.
Hehe om jag inte redan haft två seastars så hade jag klippt den
Lycka till och hoppas den ryker fort!
Problemet är boetten, men snart är det glömt...Tack.
De är riktigt fina klockor som känns väldigt prisvärda. Är nog bara en tidsfråga innan de sticker upp i pris som de med Lemania-urverken.
Hade gärna behållit den om inte annat var på väg in..
Problemet är boetten, men snart är det glömt...
Du kan väl skriva vad du menar istället för att vara kryptisk?Problemet är boetten, men snart är det glömt...
Jasså är det dags att göra dig av med din Seastar nu?
Jasså är det dags att göra dig av med din Seastar nu?
Ja absolut! Vill ju slå till, dock tillåter inte min student-budget detta inköp för tillfället...tyvärrJo det är dags tror jag... till rätt pris
HAH! Fan vad kul jag saknar den lite, så hojta om du tröttnar Tror iofs mina visare var i sämre skick, ska kolla gamla bilder när jag kommer hem!
@virrooo Jag tror att jag äger klockan som du köpte av kaplans, kan det vara samma exemplar? Jag tycker att patinan på bezelen ser lite likadan ut.
Ja! Du har rätt i att visarna ser lite mörkare ut på din gamla. Men bezelen är typ identisk tycker jagHAH! Fan vad kul jag saknar den lite, så hojta om du tröttnar Tror iofs mina visare var i sämre skick, ska kolla gamla bilder när jag kommer hem!
Grattis till en fin klocka, bra start på klockkarriären.
Haha ni glömde nog läsa datum på trådstartenJag tycker den är underskattad snarare. Finns det något bättre innan man är uppe i en Monte Carlo?
Haha det har eskalerat rejält sen den här tråden skapadesGrattis till en fin klocka, bra start på klockkarriären.
Den är superbra, men blivit för dyr nu. Köpte ju min för runt 2kJag tycker den är underskattad snarare. Finns det något bättre innan man är uppe i en Monte Carlo?