• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tissot Super T-12 Automatic

Ariste

Audemars
2-Faktor
Sällan jag går igång på boxar, men det där paketet var inte fel, trevlig klocka också så klart!

Jag har varit väldigt ointresserad av boxar tidigare men är nu inne i en period där de uppskattas!
Grattis! frågan är vad som är läckrast klockan eller boxen? tillsammans är det svårslaget. :)
Kombinationen är häftig men jag velar över hur jag känner för klockan, tycker den är snygg och i fantastiskt skick men samtidigt är den bara gammal till åldern sett och inte till utseendet...ska ge den tid men just nu är det Zodiac Sea Wolf för jämnan!
 
Jag har varit väldigt ointresserad av boxar tidigare men är nu inne i en period där de uppskattas!

Kombinationen är häftig men jag velar över hur jag känner för klockan, tycker den är snygg och i fantastiskt skick men samtidigt är den bara gammal till åldern sett och inte till utseendet...ska ge den tid men just nu är det Zodiac Sea Wolf för jämnan!


Hoppas den får lite handledstid i alla fall, en uddafågel formgivningsmässigt och det är alltid kul.
 
Topp