Visst, allt kan hända. Men "annan boett" hur ser du det?
Glaslåsningen, din har den tuffa lösningen man ser på på andra tuffa dykare. Tex den Snowdrop Ariste visade och Longcons Zenith Defy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst, allt kan hända. Men "annan boett" hur ser du det?
Aha..tack!Glaslåsningen, din har den tuffa lösningen man ser på på andra tuffa dykare. Tex den Snowdrop Ariste visade och Longcons Zenith Defy.
Vet ej, kan kolla senare.Såg inget tillräckligt likt. Visst är detta en EPSA-boett Ariste? Både på JLC och Tissot.
Boettlocket sitter som berget och då det ser ut som den aldrig blivit öppnad vågar jag mig inte på den med jaxan utan stannade fegt vid gummiboll. Tar med den till "urmakaren" när tillfälle ges.Såg inget tillräckligt likt. Visst är detta en EPSA-boett Ariste? Både på JLC och Tissot.
Sällan jag går igång på boxar, men det där paketet var inte fel, trevlig klocka också så klart!
Kombinationen är häftig men jag velar över hur jag känner för klockan, tycker den är snygg och i fantastiskt skick men samtidigt är den bara gammal till åldern sett och inte till utseendet...ska ge den tid men just nu är det Zodiac Sea Wolf för jämnan!Grattis! frågan är vad som är läckrast klockan eller boxen? tillsammans är det svårslaget.
Jag har varit väldigt ointresserad av boxar tidigare men är nu inne i en period där de uppskattas!
Kombinationen är häftig men jag velar över hur jag känner för klockan, tycker den är snygg och i fantastiskt skick men samtidigt är den bara gammal till åldern sett och inte till utseendet...ska ge den tid men just nu är det Zodiac Sea Wolf för jämnan!