- Pris
- 7000
- Returpolicy
- Nej, om inget annat sägs.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer denna då jag lyckats hitta en silver av samma modell, super bra hybrid klocka som både är maskulin (realtivt stor) och ändå ger notiser samt ABC funktioner. Vattentät till 100m vilket gör att den är perfekt som vardags klocka nu mot sommaren!
Klockan är i nästan nyskick, finns ett hårstrå till repa som knappt syns men annars i perfekt skick.
Full-set med allt som ingick vid köp, jag är tredje ägaren (första köpte men använde knappt, andra hade ibland som fin-klockan och samma med mig, bara vissa finare tillfällen).
Ingår orginal bandet, samt ett nylon och ett AM metallband.
Perfekt batteri och superb klocka i helhet! Har du några frågor så är de bara å säga till! Fler bilder kan skickas.
Kan skickas mot att köparen står för frakt samt förskottsbetalar via swish, annars är F2F även möjligt i Stockholms trakten (norr-ort).
Klockan finns även på andra sälj sidor.
Klockan är i nästan nyskick, finns ett hårstrå till repa som knappt syns men annars i perfekt skick.
Full-set med allt som ingick vid köp, jag är tredje ägaren (första köpte men använde knappt, andra hade ibland som fin-klockan och samma med mig, bara vissa finare tillfällen).
Ingår orginal bandet, samt ett nylon och ett AM metallband.
Perfekt batteri och superb klocka i helhet! Har du några frågor så är de bara å säga till! Fler bilder kan skickas.
Kan skickas mot att köparen står för frakt samt förskottsbetalar via swish, annars är F2F även möjligt i Stockholms trakten (norr-ort).
Klockan finns även på andra sälj sidor.