- Pris
- 2900kr
- Returpolicy
- Inget öppet köp men givetvis retur om något uppenbart inte stämmer i min beskrivning. Isf inom 48 timmar
- Bilder Skickat
- Ja
Tissot tank från mitten av 30-talet. Tissot cal 20 verk (som har mycket gemensamt med Omegas 20F verk). 22x32mm exkl krona och bandhorn.
Det positiva:
Jämt patinerad tavla med applicerande Breguet index och blånerade Breguet visare. Riktigt fin och lätt bananformad boett helt i stål. Sitter ett läder som är sytt runt de fasta bandstiften.
Det negativa:
Till synes riktigt dåliga värden i Timegraphern men den har alltid tickat på utan problem då jag burit den och håller sig då väl inom minuten per dygn med mitt användarmönster. Gångreserven är runt 45 timmar
F2f möjligt i NV Skåne.
Tack KS för möjligheten att annonsera
Det positiva:
Jämt patinerad tavla med applicerande Breguet index och blånerade Breguet visare. Riktigt fin och lätt bananformad boett helt i stål. Sitter ett läder som är sytt runt de fasta bandstiften.
Det negativa:
Till synes riktigt dåliga värden i Timegraphern men den har alltid tickat på utan problem då jag burit den och håller sig då väl inom minuten per dygn med mitt användarmönster. Gångreserven är runt 45 timmar
F2f möjligt i NV Skåne.
Tack KS för möjligheten att annonsera
Senast ändrad: