• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tjejer+Denim+Herrklocka

Bästa kombon enligt mig, lätt måndagsläsning:

image.png

http://en.lesrhabilleurs.com/women-mens-watches/
 

Chagall

Cartier
Sen när har det blivit populärt med trasiga kläder? Jag har aldrig förstått mig på det där... Trevliga klockor annars. Även om jag inte direkt är ett fan av herrklockor på damer.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Eller hur... Hon kör förresten sin daytona hela tiden, kan bara tänka mig alla battle scars den har :cool:
11931128_1624961154449783_1480643558_n.jpg
She isn't my cup of tee. Jag attraheras mer av de vars personlighet lyser tillräcklig för att inte ens lägga märke till outfit. Ser jag klockan ska den definitivt höra ihop med utstrålningen och bli en enhet, annars är det något i mig som framkallar varningssignaler. Den här bilden framkallar att alla mina larm slår på, men det förstod du säkert:)
 
She isn't my cup of tee. Jag attraheras mer av de vars personlighet lyser tillräcklig för att inte ens lägga märke till outfit. Ser jag klockan ska den definitivt höra ihop med utstrålningen och bli en enhet, annars är det något i mig som framkallar varningssignaler. Den här bilden framkallar att alla mina larm slår på, men det förstod du säkert:)
Hon då?
image.jpeg
 
Topp