• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TobiasD

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka av @TobiasD och har bara positivt att säga! :)
Trevlig, seriös och vara i utlovat skick! Hela affären var superbra genomförd och jag skulle inte tveka att göra flera affärer. Rekommenderas, 100% GG. Tack! :)
 

Leif

Cartier
Har lånat ut ett flertal klockor till denne exemplariska Good-Guy kille. Tobias meddelar alltid i pm direkt när ett paket finns att hämta ut :cigar:, det är vad jag kallar service. Han rådfrågar om hur man vill ha paketet förpackat och levererat när det ska skickas till en. Tobias visar stor uppskattning och respekt för klockorna han lånat. Vidare är Tobias alltid snabb med att ge svar på frågor och han är ytterst seriös i sitt klockintresse och bemötande av andra människor.
Tobias rekommenderas varmt av mig och är enligt min mening en förebild för alla som säljer och köper klockor här på KS.
Tack för ordet!
/Leif
 

JB_XII

Rolex
Köpte en Squale av Tobias på distans.
Klockan var enligt beskrivning, snabb leverans och hela affären var smidig. Skulle inte tveka på att även köpa ett dyrare objekt av denna herre. 100% GG :)
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Köpt lite vasst av @TobiasD som lätt är:
5FFC579B-75F4-4827-BBBB-94EE81096849.jpeg
 

FOQ

Audemars
Köpte Lifestyle via Geared.Se
Kändes rätt att skriva här då affären delvis gjordes via KS. @TobiasD är snabb och trevlig i sin kommunikation. Leverans enligt kommunikation. Synd att du lägger ner Tobbe. Hade gärna handlat via Geared igen.
 

Jox

Rolex
2-Faktor
Sålt en Aquadive till Tobias på distans. Snabb betalning och bra kommunikation hela vägen. Goodguy utan tvekan!
 
Topp