• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tobyponken

Hörde av mig på en av Tobias annonser på en San martin 62mas homage. Frågade om det va okej om jag väntade tills man fick skatten med betalning (ca 3 veckor), och det va inga konstigheter.

Hörde av mig till honom när jag hade pengarna (tisdag) men han va på tjänsteresa och kunde således inte få iväg klockan förrens han kom hem (torsdag). Onsdags kväll fick jag meddelande om att han va hemma och skulle skicka iväg klockan. Jag hade hoppats på att få hem den under veckan (ivrig som man är) men förstod att så inte skulle bli fallet. Så fel jag hade! Fredag runt lunch fick jag ett sms av posten att ett paket fanns för utleverans, och Tobias tillsammans med EM-starten gjorde hela min vecka!

Klockan va avsolut nyskick, inte ens ett dammkorn på den. Perfekt inslaget och skyddat och supersnabb leverans. En av de bästa säljarna jag haft att göra med! Kommer inte tveka 1 sekund att göra mer affärer med honom. :) Tack för klockan @Tobyponken

Köpte en klocka på distans av @Tobyponken och är riktigt nöjd med köpet. Snabb och smidig kommunikation och säkert inslaget paket. 100% GG och gör gärna affär med honom igen i framtiden.

Sålt en klocka på distans till @Tobyponken . Mycket trevlig herre att ha att göra med och affären gick precis så smidigt som man önskar. Gör gärna fler affärer i framtiden, 100% GG.

Sökte med ljus å lyckta efter en speciell klock-ask (GS) för att dressa studentpresenten till sonen (SBGS001 f. Japan)
@Tobyponken anmälde sig självmant och erbjöd såväl original-ask, original-påse samt en katalog.
Presenten lyftes flera nivåer på ett bräde.
Supertrevlig kommunikation och transaktion - 100% GOOOOOOOOOD GUY

Tillbaka
Topp