• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tog examen igår!

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis! Du har bra smak på klockor också. SARBEN är riktigt nice och en seahorse hade inte varit fel.
 

Mr Chance

Kalmar
Grattis! Den Seikon är mycket fin och passar bra in i sammanhanget. Nästa år är det 20 år sedan jag tog min examen och blev fänrik. Tiden går...
 

Thomas77

Omega
Otroligt spännande! Var på en visning av en gammal lfc för några år sedan, otroligt fascinerande byggnad. Ett av mina intressen är gamla lfc och rgc, och allt som har med flygvapnet att göra.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Grattis till examen. Klockan var väldigt stilren, jag gillar det!
 

jabla

Sarlacc
Grattis till din examen och ett bra val av klocka till högtiden!
Min hustru var också fänrik i flygvapnet fast inom lottakåren och det tog mycket mer än tre år att nå dit :)
 

hejo

Panerai
Stort grattis vapenbroder, stod där själv 1993 som nybakad fänrik, lämnade 1997 i affekt :-(

När det gäller ur så satsa på något av dessa som sann flygare ;-)

Bild10.jpg


Själv hade skulle jag nog givit detta ur mest uppmärksamhet.........

Viggen_1280.jpg


Som sann flygare, skit i vilket vapenslag som häcklar dig vi flygare är BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill du ha hjälp i kampen så hör av dig :)

Stort grattis!

/Henik
 

Dammen

Cartier
Egentligen älskar jag Lemania Viggen men just nu är den alldeles för dyr. Har drömt om en sådan ett bra tag nu men samtidigt vill jag nog ha en ny klocka som blir "min" examensklocka. :)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
 

trumpetera

Panerai
I mitt tycke kan en flygofficer av idag inte ha ett finare ur än en Viggen Lemania.

Skit i nytt-hitta en fin Lemania! Det görs inte finare idag med någon sorts anknytning till svenskt militärflyg.
 
Topp