• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tomas Eriksson

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Är på tiden att jag skapar mig en tråd och jobbar upp mitt anseende. Lämna gärna referenser ni som gjort affärer med mig!
 

Rookien

Panerai
Har sålt F2F till Tomas.

Tomas är en 100% goodguy!
Oerhört trevlig och sympatisk.
Kan inte bli bättre.
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Sålde en Omega 300 master co-axial till Tomas, några snabba pm sen va pengarna swishade till mig.
Inga konstigheter och 100% reko i min bok.


Peter
 

wojtecki

Cartier
Tomas sålde en klocka till min kompis där jag förmedlade kontakten. Kompis nummer två gjorde upp affären F2F med Tomas.
100% Goodguy.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Träffat Tomas en gång och tjötat lite på PM/SMS. Trevlig man!

Vi har även gjort affär! Sålde en jacka från Barbour. En jävligt snygg faktiskt!

Tomas är flexibel! Han hämtade jackan i receptionen på mitt hotell så att jag skulle slippa bära omkring på jackan och så att han kunde hämta jackan när han hade tid.
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Köpte en Rolex av Tomas. Allt fungerade perfekt från kommunikation till leverans. Klockan var i utlovat skick och var välpackad. Gör gärna affär med denna mycket sympatiske herre igen.
 

wadbro

Cartier
2-Faktor
Precis köpt en Explorer av Tomas - inga problem överhuvudtaget - goodguy indeed!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Efter långa och hårda förhandlingar (det vill säga ett par PM fram och tillbaka) så gjorde vi en affär i den högre prisklassen med byte involverat. Inga problem och han är alltid lika enkel och trevlig att ha och göra med. Rekommenderas!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Sålt en Rolex till Tomas, lika enkel och smidig som vanligt att göra affärer med. 100% goodguy!
 

JB_XII

Rolex
Köpte en väska på distans av Tomas.
Mycket gedigen säljare som är noggrann och korrekt i alla avseenden. Tydlig kommunikation och varan var i utlovat skick.
100% GG och jag hade inte tvekat att göra fler affärer i framtiden.
 

SIRdavid

Panerai
Sålt en klocka i det dyrare segmentet till denne herre. En genuint klockintresserad och trevlig person. Dialogen var redan från början smidig och trevlig och jag kan varmt rekommendera andra att göra affärer med Tomas. 100% Goodguy
 
Topp