• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tommyren

tommyren

Cartier
2-Faktor
Har jag köpt någonting av dig eller sålt något till dig?
Skriv en rad om din upplevelse, good or bad.
Sometimes you win, sometimes you learn.
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Inte någon klocka, för all del...
...men Tommy köpte en datorväska gjorde verkligen allting man förväntar sig av en köpare. Bra kommunikation och riktigt snabb betalning!
Solid goodguy!
 

FlexIngham

Breitling
Köpte en Seiko SKX009, snabba svar, trevligt bemötande och snabbt skickat. Dessvärre var det någon på PostNord som inte riktigt kunde skilja på mitt och ditt, och tog saken i egna händer och rev upp paketet och plockade på sig klockan. Väldigt hjälpsam i att öppna ett reklamationsärende hos PostNord och betalade även tillbaka en del av klockans kostnad när PostNord meddelade att de inte betalar ut ersättning för sånt.

Nästa gång blir det försäkrat rek brev för min del, you live and you learn som man säger.

Tommyren är definitivt en good guy!
 

Zachelitomega

Cartier
2-Faktor
Köpte en Aqualand 023 och den kom som ett brev på poset ;) 100% GG! Snabba svar och snabb leverans! Gör gärna fler affärer i framtiden!
 

PANI

Cartier
Köpt Seiko av @tommyren
Väldigt nöjd med allt. Snabb kommunikation, otroligt välpackad, ärligt beskrivet skick.

Hade mer än gärna gjort affär med Tommy igen!
 

Klockverkiapelsiner

Breitling
2-Faktor
Tjackade en Vostok av Tommy precis innan påsk. Inte nog med att det var en snabb och lätt affär med god kommunikation, han skickade dessutom med påskgodis! 100% Bra Snubbe!
 

Macklin

Cartier
Köpte Seiko av Tommy, väldigt lätt att ha att göra med. Fick dessutom lite julgodis som utfyllnad i paketet. Rekommenderas som säljare, killar som Tommy är vad som gör det här till ett bra forum.
 
Topp