• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad total bandrensning Samtliga kvarvarande klumpas ihop och slumpas iväg!

johnliden

Omega
Pris
200
Returpolicy
ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Halloj, nu tänkte jag tömma lådan med band som inte används. Samtliga säljs i de paket jag fotat dem i. Priset gäller för alla, skickat.

IMG_1065.jpg

Paket 1. 3 st 18mm läderband, endast testade 125kr skickat. SÅLD


IMG_1067.jpg

Paket 2. silikon "tropic", läder, grönt mocca och ett bonetto som passar mina ca 17,5 cm samtliga använda, samtliga 22mm 155kr skickat. SÅLD


IMG_1069.JPG
Paket 3. Samtliga 22mm. 3 nylon, använda, 3 kortade och omgjorda till one piece nato, ett camo två läder. 105 kr 95 kr 75kr skickat SÅLD


IMG_1071.jpg

Paket 4. 20mm 2 X nylon 1x seatbelt nato, använda 100kr skickat SÅLD


IMG_1074.jpg

Paket 5. lädernato, använt, 2 X two piece nato, hirsch, tropical (ej original) alla 22mm 315kr 290 kr skickat SÅLD


IMG_1076.jpg
Paket 6. 7 X nato 22mm olika kvalitet, motiv och färger. 230 kr 200 kr 175kr skickat SÅLD

Frågor? Bara att hojta till i ett PM

Referenser: https://klocksnack.se/threads/johnliden.39889/#post-3092673

Tack KS för möjligheten att annonsera.

//John
 
Senast ändrad:
Topp