• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Totte

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Har köpt några band av @Totte. En smidig affär med trevlig kommunikation och blixtsnabb leverans. Hoppas att jag får tillfälle att göra fler i framtiden. :)
 

pogba

Breitling
Andra gången jag sålt en klocka till totte 25-30k klassen bästa killen och 110% goodguy snabb och smidig.
 

pogba

Breitling
Tredje gången Man gjort affär med denna killen kommer fler 100% goodguy smidigt betalning via swisch så har jag postat varje gång utan problem 25k klassen
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Köpt Apple Watch av Totte och då det uppstod lite frågetecken efter genomförd affär så ställde han upp till 100%.
Skulle inte tveka att handla fler gånger av denna herre. :)
 

zzaphod

Cartier
Köpt en Citizen av Totte, välpackad, snabb leverans och klockan var nog faktiskt bättre än vad bilderna sade t.o.m. GoodGuy i min bok!
 

Alalouise

Cartier
2-Faktor
Har köpt en Heuer av @Totte.
Otroligt snabb hantering, bra kommunikation, beskrivning och välpacketerad. 10/10 och extra bonus för hans fina instagram @watchlovers_sweden.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Genfört ett f2f byte med @Totte, cool kille med harmonisk utstrålning. Allt som utlovat och inga konstigheter. Gör gärna affär med Totte igen :)
 

Olaola

Panerai
Köpte en Zenith El Primero av @Totte på distans. Trevligt samtal på telefon, klockan enligt beskrivning och snabb leverans. 100% GG :)
 

Mr A.M

Omega
2-Faktor
Gjorde en smidig och snabb affär på distans med Totte.
Jag Swisha och Totte skicka klockan omgående.
Väl framme var allt enligt beskrivning. Mycket bra kille att göra affärer med!
Tack Totte !
 
Topp