• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TotteH (KlockTotte)

moggelito

Rolex
2-Faktor
Köpt en Seiko av den gode herr @KlockTotte , vilket var en väldigt angenäm affär.
Allt från start till mål gick som en dans.
En klocka i mycket bra skick med extra godis packat för ett diskuskast och allt detta till ett bra pris!
Gör gärna fler affärer och jag kan verkligen rekommendera karln då han är till 100% GG!
 

LoveL

Rolex
Paneristi
2-Faktor
Sålde en Vostok till Klocktotte. Snabb betalning och mycket trevligt snack.
100 % GG! 👍🏻🙏🏻😍
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Mannen, myten, legenden, köpte moddad Vostok av @KlockTotte
Inte nog med att han kom ihåg att jag visat intresse för just denna och gav mig heads up på den innan annons utan även så kommer den i Vostokbox och på band trots att dealen var head only!

Handla tryggt, säkert och trevligt är vad man kan förvänta sig när man gör affärer med denna hedersknyffel! 120% GG! 😍
 

PeterA

Omega
Måste tacka för fin respons och en underbar affär🙏🏻😊
Hade alla affärer varit som med Klocktotte så hade man vågat handla mer!
Tack för en fin affär @KlockTotte

//Peter
 

LoveL

Rolex
Paneristi
2-Faktor
Köpt en riktigt trevlig Scuba Dude av @KlockTotte . Riktigt fin, väl paketerad och snabb transport. 110% GG och jag gör gärna fler gemensamma affärer. 🥳🤩🤘🏻
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Bytt en ryss med @KlockTotte och jisses vad det är ett nöje att göra affärer med den karln!
Vostoken var i mycket fint skick, rejält packad och snabbt gick det också! Pengar emellan swishades till mig innan jagens hann säga Благодарность 😃
GG till max!
 

flowstate247

Omega
2-Faktor
Bought a Synchron Military from @KlockTotte . There was a bit of a misunderstanding with the total price but everything was sorted out quickly. Good communication all the way through. The watch was everything that was described and it arrived very well packed. 100% Goodguy!
 

LoveL

Rolex
Paneristi
2-Faktor
Köpte en kanon-fin OceanX av herrn. Superfint skick, komplett med låda, bra packat, snabbt.. kort sagt: 110%GG! Gör gärna flera gemensamma affärer. Tack kompis! 😘🙏🏻
 

MicSeh

Omega
Köpte nyligen en klocka av @KlockTotte . Trevlig kommunikation, bra paketeringen och perfekt skick på klockan när den väl kom fram; vad mer kan man önska sig? Rekommenderar starkt, 100% gg 👍🏻
 

sirengatto

Panerai
2-Faktor
Vad finns det att tillägga om legendaren @KlockTotte som inte redan har yttrats på dessa gyllene sidor? Dessa annaler rymmer hyllningar och hedersomnämnanden efter hyllningar och hedersomnämnanden. De talar sanning. Efter att ha sålt en högkvalitativ gummisnodd på distans till @KlockTotte kan jag gladeligen meddela att denne är just en sådan rekorderlig kis (och mer därtill) som här framgår.
 
Topp