man brukar säga träffa aldrig din hjälte, för du blir besviken. Ni vet när man googlar sönder sig efter bilder på drömklockan, skapar trådar frågar osv osv. När du väl skramlat ihop pengarna och genomfört köpet, unboxat och allt så sitter man där med hjälten på armen men fan vad känslan uteblev man byggt upp :cry:
Hände mig med Sub-C för mindre än 2 år sedan. Hade beställt den hos ADn och jag kom dit med findojerna och allt. Jag satt i bilen och hade en bit o köra och påsen låg på golvet på passagerarsidan och redan då kände bara: Vafan har gjort egentligen!? Efter unboxen så blev det lite foto och så men gick faktiskt till sängs besviken men jag visste inte varför. Givetvis skulle jag aldrig erkänna det just då :roll:
Någon som varit med om liknande situation?
Cheers watchless Chuck
Hände mig med Sub-C för mindre än 2 år sedan. Hade beställt den hos ADn och jag kom dit med findojerna och allt. Jag satt i bilen och hade en bit o köra och påsen låg på golvet på passagerarsidan och redan då kände bara: Vafan har gjort egentligen!? Efter unboxen så blev det lite foto och så men gick faktiskt till sängs besviken men jag visste inte varför. Givetvis skulle jag aldrig erkänna det just då :roll:
Någon som varit med om liknande situation?
Cheers watchless Chuck