Och riktigt usla bilder.Jag skulle vilja se en tråd om en klocka jag "ärvt" där det förklaras att den inte är äkta.
Och gärna en tråd om hästar också. Med havre. Och klappar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och riktigt usla bilder.Jag skulle vilja se en tråd om en klocka jag "ärvt" där det förklaras att den inte är äkta.
Appapp. Följ instruktionerna; först publicering, sedan ifrågasätter vi här.Och riktigt usla bilder.
Bra där!Appapp. Följ instruktionerna; först publicering, sedan ifrågasätter vi här.
Sa någon häst?Jag skulle vilja se en tråd om en klocka jag "ärvt" där det förklaras att den inte är äkta.
HEST stavas 1990, för bövelen...HEST!
Lär er stava för tusan!
Bra! Helt rätt användning av denna metatråd. Naturligtvis inget att skämta om Rolex & tourbilloun. Tourbollun. Torbouilloun. Torbilloun. Torbilleun. Tourbilaun. Skitsamma...https://klocksnack.se/threads/Äkta-eller-fäjk-roooolex-cow-hide-turbillion-million-many-money-watch.46828/
Jag röstar faktist mot denna tråd.
Tour de France?Bra! Helt rätt användning av denna metatråd. Naturligtvis inget att skämta om Rolex & tourbilloun. Tourbollun. Torbouilloun. Torbilloun. Torbilleun. Tourbilaun. Skitsamma...
Personligen är jag av den åsikten att bumpar av gamla trådar är mindre attraktivt än startandet av nya. Även om den nya tråden råkar beröra ett ämne som kommit upp tidigare.I tråden huruvida man sover med klockan på så kritiseras bumparen för sin bump. Hur är det med bumpar? Man får kommentarer om man bumpar och man får kommentarer om man startar en ny tråd med gammalt ämne. Hur kommer man runt det?
Ni som tycker att jag felaktigt bumpar den här tråden, kommenterar det lämpligen här.
I tråden huruvida man sover med klockan på så kritiseras bumparen för sin bump. Hur är det med bumpar? Man får kommentarer om man bumpar och man får kommentarer om man startar en ny tråd med gammalt ämne. Hur kommer man runt det?
Ni som tycker att jag felaktigt bumpar den här tråden, kommenterar det lämpligen här.
Som vanligt har du fel.Personligen är jag av den åsikten att bumpar av gamla trådar är mindre attraktivt än startandet av nya. Även om den nya tråden råkar beröra ett ämne som kommit upp tidigare.
Då kommer hela forumet att bestå av ett antal exakt ett inlägg långa trådar? Helt ok för mig, har aldrig fattat varför man krånglat till det sedan bbs:ernas dagar.Personligen är jag av den åsikten att bumpar av gamla trådar är mindre attraktivt än startandet av nya. Även om den nya tråden råkar beröra ett ämne som kommit upp tidigare.
Nu förstår jag inte riktigt. Vänligen förklara.Då kommer hela forumet att bestå av ett antal exakt ett inlägg långa trådar? Helt ok för mig, har aldrig fattat varför man krånglat till det sedan bbs:ernas dagar.
Hellre exklusiv och fel än mainstream och rätt.@Mr Chance tillhör den där lilla skaran som alltid har fel..
Et tu, yonsson.Som vanligt har du fel.
Jag tror du överdriver popcorn-potentialen i den här tråden. Tråden är skapad av en som tillhör den ironiska generationen.
Jag tror du överdriver popcorn-potentialen i den här tråden. Tråden är skapad av en som tillhör den ironiska generationen.
Hehe, de vet inte vår historiaJag tror du överdriver popcorn-potentialen i den här tråden. Tråden är skapad av en som tillhör den ironiska generationen.
Bra bump och bra fråga! Att väcka en diskussion eller fortsätta på en vad ska jag köpatråd om man har samma budget å krav är väl bra. Om du däremot bumpar en två år gammal paketöppning med ett grattis så får du fan!I tråden huruvida man sover med klockan på så kritiseras bumparen för sin bump. Hur är det med bumpar? Man får kommentarer om man bumpar och man får kommentarer om man startar en ny tråd med gammalt ämne. Hur kommer man runt det?