• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden där vi diskuterar trådars existensberättigande

Om tråden med mest prisvärda klockor kunde rösta i riksdagsvalet så hade den definitivt röstat på MP, V eller F! Eller kanske S, jag har inte bestämt mig.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Jag skulle vilja se en tråd om en klocka jag "ärvt" där det förklaras att den inte är äkta.

Och gärna en tråd om hästar också. Med havre. Och klappar.
Sa någon häst?
hqdefault.jpg
 

JohnDoe

Rolex
Bumpar upp den här tråden och ser om det går att få lite fart på forumet så här en söndagsmorgon. Kastar ut en brandfackla och tycker det borde finnas en egen forumdel för alla "jag startar ett nytt svenskt klockmärke på kickstarter" trådar.
 

mmx

Cartier
I tråden huruvida man sover med klockan på så kritiseras bumparen för sin bump. Hur är det med bumpar? Man får kommentarer om man bumpar och man får kommentarer om man startar en ny tråd med gammalt ämne. Hur kommer man runt det?

Ni som tycker att jag felaktigt bumpar den här tråden, kommenterar det lämpligen här.
 

Mr Chance

Kalmar
I tråden huruvida man sover med klockan på så kritiseras bumparen för sin bump. Hur är det med bumpar? Man får kommentarer om man bumpar och man får kommentarer om man startar en ny tråd med gammalt ämne. Hur kommer man runt det?

Ni som tycker att jag felaktigt bumpar den här tråden, kommenterar det lämpligen här.
Personligen är jag av den åsikten att bumpar av gamla trådar är mindre attraktivt än startandet av nya. Även om den nya tråden råkar beröra ett ämne som kommit upp tidigare.
 
  • Like
Reactions: mmx

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
I tråden huruvida man sover med klockan på så kritiseras bumparen för sin bump. Hur är det med bumpar? Man får kommentarer om man bumpar och man får kommentarer om man startar en ny tråd med gammalt ämne. Hur kommer man runt det?

Ni som tycker att jag felaktigt bumpar den här tråden, kommenterar det lämpligen här.

Man kommer inte runt det. Man blir bespottad hur man än gör. Vart man än vänder sig så har man helt enkelt rumpan bak. Fast å andra sidan är det bara att köra på, det är bara medelmåttor som älskas av alla! :D
 

mmx

Cartier
Personligen är jag av den åsikten att bumpar av gamla trådar är mindre attraktivt än startandet av nya. Även om den nya tråden råkar beröra ett ämne som kommit upp tidigare.
Då kommer hela forumet att bestå av ett antal exakt ett inlägg långa trådar? Helt ok för mig, har aldrig fattat varför man krånglat till det sedan bbs:ernas dagar.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
I tråden huruvida man sover med klockan på så kritiseras bumparen för sin bump. Hur är det med bumpar? Man får kommentarer om man bumpar och man får kommentarer om man startar en ny tråd med gammalt ämne. Hur kommer man runt det?

Ni som tycker att jag felaktigt bumpar den här tråden, kommenterar det lämpligen här.
Bra bump och bra fråga! Att väcka en diskussion eller fortsätta på en vad ska jag köpatråd om man har samma budget å krav är väl bra. Om du däremot bumpar en två år gammal paketöppning med ett grattis så får du fan!
 
  • Like
Reactions: mmx
Topp