Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det tovor eller vilken sjukdom botar man med att klippa katten sådär?Jag, stressad och hungrig, gav våran veterinär sjukt dålig beskrivning av vad hon skulle klippa på våran Maine Coon.. de blev en igelkott med stövlar. Satan vad jag skrattat och tyckt synd om han..
fick mig en rejäl utskällning av sambon med
Sjuka tovor, låter inte oss komma nära honom med kam..Var det tovor eller vilken sjukdom botar man med att klippa katten sådär?![]()
Kan inte låta Tomas åka utan massor av katthår i väskan...
![]()
![]()
Avslappnad stil.
Nära. Sibirisk.Norsk Skogis?
Jäklar vad Sibbarna har blivit bra!Nära. Sibirisk.
Det var nog nåt fel på de som köpte henne, dom lyckades krascha hennes psykennär dom körde hem henne till oss!Va? Ville de ha en katt som håller sig på avstånd?
Det var nog nåt fel på de som köpte henne, dom lyckades krascha hennes psykennär dom körde hem henne till oss!
Man stoppar inte in en katt i låda och ställer in den i den oisolerade skuffen direkt på plåten i en VW Caddy!
I NOVEMBER!
Att sälja kattungar är inte helt lätt...
Hon har bott hos oss i nio år nu och vissa saker försvinner aldrig.De ska nog hellre ha en katt i keramik. En del ska inte ha djur, absolut. Usch. Hoppas att katten blev återställd.
Ja, vår hane är väldigt stabil. Både i psyket och vikten ;-). Storvuxna katter.Jäklar vad Sibbarna har blivit bra!
För 10-12 år sedan fick man vara med när det skulle bäras Sibirer.
Uppfödarna har jobbat bra med humör och typ!
Då fanns det dessutom väldigt liten avelsbas, den har blivit mycket bättre!![]()
Fin kisse! Stor!Kan inte låta Tomas åka utan massor av katthår i väskan...
![]()
Stor, härlig, rejält boxad och säkert supersnäll Maine Coon (MCO)Fin kisse! Stor!Är den delvis lodjur?
![]()
Katter är trevliga husdjur
En norsk skogskatt, föräldrahemskatten som blev till åren och somnade in![]()
Har funderat på att skaffa katt men det funkar dåligt då vi reser en del på sommaren och vinter. Så nu är vi akut katthem och hjälper till att göra katterna lite tamare innan de får permanenta hem.
Första katten var en skelögd vilding
![]()
![]()
Den andra var lite mer timid
![]()
![]()
Nu har vi fått två stycken svarta katter, helan och halvan. Den lilla (på bild) har vågat sig runt lite och har massakerat vår aloe Vera redan, medans den stora fortfarande trycker under soffan. Blir spännande att se deras utveckling
![]()
![]()
Trodde för ett ögonblick att det där va min katt men kände inte igen klockan..Kass bild men här är min och sambons sibiriska primadonna. (Kabelhärvan i bakgrunden är numera fixad)
![]()
Trodde för ett ögon lock att det där va min katt och kände inte igen klockan..
Vad är det för ras?
Edit: såg just att det stod sibirisk
![]()
![]()
Ragdol/brittisk långhår