Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jag beställer sand från husse.se, skapligt pris och får det hemkört till dörren, selma har aldrig klagat.Vi använder kattsanden Everclean litterfree paws. Den är bra på det sättet att den inte luktar "kattlåda" och klumpar ihop bra. Det vi inte är lika nöjda med är all kattsand som Bonnie får med sig ut i lägenheten när hon varit på lådan. Vi har en liten matta utanför lådan som ska ta det mesta, men det blir ändå mycket som kommer med utanför den.
Tar gärna emot tips på andra sorters kattsand.
...och en bild på Bonnie.
![]()
jag beställer sand från husse.se, skapligt pris och får det hemkört till dörren, selma har aldrig klagat.
en del följer tyvärr med ut ur lådan men det har det även gjort med de andra sorterna jag testat, kanske beror det mer på katten än på sanden, jag har en Maine coon och de har toffsar under tassarna och jag kan tänka mig att sanden fastnar där och följer med ut.Kan tänka mig att det skiljer från katt till katt, men stannar majoriteten av sanden i lådan eller följer det med via tassarna ut.
Ja att få det hemkört är ju smidigt.
Vi har en Neva Masquerade som också har tofsar under tassarna. Det kan ju vara det som är orsaken.en del följer tyvärr med ut ur lådan men det har det även gjort med de andra sorterna jag testat, kanske beror det mer på katten än på sanden, jag har en Maine coon och de har toffsar under tassarna och jag kan tänka mig att sanden fastnar där och följer med ut.
Tror faktiskt att det är orsaken, dock så finns det en vit och en grå sand och den grå dras inte ut lika mycket, rätt stor skillnad faktisktVi har en Neva Masquerade som också har tofsar under tassarna. Det kan ju vara det som är orsaken.
Min 5 månaders katt har kissat i sängen några gången. Någon med erfarenhet där. Google ger lite olika svar
Monterade en möbel och såklart ska katten hjälp till. Föra veckan installerade vi en ny diskmaskin. DET va också spännande!
![]()
![]()
Det är ju spännande!!Ja, man kan ju inte göra nåt annat än att älska det när dessa små varelser måste vara med överallt och hjälpa till.
Efter ett besok hos bade kattfrisoren, kattdoktorn och kattandlakaren...Doktorn gav mig kattgas sa man sover skont medan 4tander dras ut...
Det ar inte sa kul att bli gammal och lite skruttig. Men a andra sidan sa far man sova skont pa sangen efterat....och inga tander som gor ont gor att det gar att ata igen.
![]()
Det var forkortningar jag inte kanner igenStackarn. FORL /TR?
Det var forkortningar jag inte kanner igen
Du far nog skriva ut vad de star for sa jag kan svara...
Vilken bra artikel!![]()
Tooth Resorption in Cats
Here’s what you need to know about tooth decay and tooth resorption in cats—straight from a veterinary dental expert.www.petmd.com
Hej
Hur ofta klipper ni klorna?
Aldrig.Hej
Hur ofta klipper ni klorna?