Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi tar väl del 3 också då:
Jag har. En modell större då det var för både katt men även min tidigare hund (40kg) Funkar hur bra som helst. Infästning får väl styras av kvalite på dörren. Lite sättlim och tvingar bör funka om det inte finns tillräckligt att skruva iNågon som testat att montera kattlucka i en vanlig innerdörr? Tänkte ha kattlådan i tvättstugan men vill hålla dörren stängd av ljudskäl. Tänkte att innerdörrar av modern typ inte direkt har så mycket att montera i men det kanske funkar?
Oki tack! Kvallen på dörren är nog OK utifrån moderna mått (Swedoor) men det är ju knappast massivt . Bra ändå att veta att det funkar. Jag får nog till något. Har du eller någon annan i tråden tips på lucka av bra kvalitet som passar ändamålet vore det ju kanon. Här behövs alltså ingen intelligens i luckan då det är inom huset.Jag har. En modell större då det var för både katt men även min tidigare hund (40kg) Funkar hur bra som helst. Infästning får väl styras av kvalite på dörren. Lite sättlim och tvingar bör funka om det inte finns tillräckligt att skruva i
Jag har också swedoor, mellanklass (de har ju budget, medium och premium)Oki tack! Kvallen på dörren är nog OK utifrån moderna mått (Swedoor) men det är ju knappast massivt . Bra ändå att veta att det funkar. Jag får nog till något. Har du eller någon annan i tråden tips på lucka av bra kvalitet som passar ändamålet vore det ju kanon. Här behövs alltså ingen intelligens i luckan då det är inom huset.
Mer bilder på katter som gör…saker som katter gör. 1000 tack.
Precis så gör min katt med ibland!Finns det något gulligare än katt-tassar?
JAAA!!Mer tass åt folket.
Och så luktar de så gott också.