Saknaden av Cornelius och Pená märktes tydligt mot Mjällby
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan man se matcherna på mff play?Ikväll blir det åka av.
"- Framåt Malmö ... "
Hoppas innerligt på en rivstart från oss och hela vägen till slutsignalen.
Kan man konstatera att det ej blev, snarare platt fall och maken till uddlöst och flänigt spel. Schabbla bort kanonchans som straff i 25:e då får man stå sitt kast.Får hoppas på ett mirakel ikväll.
Skönt så slapp jag göra det....Vill inte skriva det men skönt att vi förlorade, vi har fan inte haft i CL att göra
Tror det är kört för Hugo så länge JDT är tränare för landslaget.Hugo Larsson och JDT...
Bara jag som tänker på Rasmus Bengtsson och JDT situationen?
JDT uppskattade inte hur Rasmus pratade öppet och offentligt om vissa saker, och att det bara skulle finnas en ledare samt inte tro att man var något.
Hoppas lösningen blir bättre för Hugo än för Rasmus.
precis, visa att chefen är chef, trycka till någon talang och informell ledare så massan faller in i ledet.Tror det är kört för Hugo så länge JDT är tränare för landslaget.
JDT har under en lång tid uppvisat ett synnerligen svagt ledarskap.
Fan, jag är avslöjad
Celebert besök på stadion idag! (Bild ej min)