Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och prästen fick sluta med nattvarden för han drack så ögonen gick i korsVart är den vanliga kantorn?
Han ligger hemma i psalmonella.
Det verkar trots allt som du har en normal fru, med normal humor. Min fru tycker att detta är världens absolut roligaste skämt, alla kategorier. Man undrar ju hur det står till:Hur hemsk är denna på en skala 1-5?
Något i kassan krånglar, t.ex. att streckkoden inte fungerar. I kassan sitter en snygg och för dig, allt för ung tjej. Du ser din chans att imponera på henne med din ”originella” humor. Så du drar repliken: verkar ju som om den är gratis! hahaha…hö höhö!
Pluspoäng om frun är med så hon får se att du fortfarande har game och går hem hos tjejerna. På detta sätt får du henne att känna hur tur hon har att du valde just henne av alla dina valmöjligheter.
…jag har ett stående hot om skilsmässa om jag drar den (igen)
Det verkar trots allt som du har en normal fru, med normal humor. Min fru tycker att detta är världens absolut roligaste skämt, alla kategorier. Man undrar ju hur det står till:
-Har du hört talas om mannen som har fem penisar? Hans jeans passar honom som en handske...
Den där ska jag nog fasen hänga upp på jobbet
Ja den där borde ingå redan förskoleklass numera. "Säg inte så för då skall jag polisanmäla dig"Den där ska jag nog fasen hänga upp på jobbet
Ja den där borde ingå redan förskoleklass numera. "Säg inte så för då skall jag polisanmäla dig"
Också användbar