Seiko-vågen. Något för @yonsson , men han den väl redan..Den här var ju lite cool
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Seiko-vågen. Något för @yonsson , men han den väl redan..Den här var ju lite cool
Tror det får räcka med förevigande på benet. - Men cool var den!Seiko-vågen. Något för @yonsson , men han den väl redan..
Lego festival of play på Friends med sonen idag. Vi hade båda barnsligt roligt!
skrattemojiAnfäkta och anamma!
Snyggt! Är också lite sugen på Concorden, men kommer nog ha svårt att förvara den någonstans med tanke på storlekenKul bygge, trodde jag skulle få ett par kvällar av byggande men det gick fortare.
Eiffeltornet nästa?
Skapligt skrymmande, blir att plocka ner den i helgen kanske. För att få tidsfördriv tänkte jag bygga den baklänges och återfylla påsarna med rätt innehåll.Snyggt! Är också lite sugen på Concorden, men kommer nog ha svårt att förvara den någonstans med tanke på storleken
Det var ett Eiffeltorn på gång tidigare här i tråden, ingen uppdatering ännu...Kul bygge, trodde jag skulle få ett par kvällar av byggande men det gick fortare.
Eiffeltornet nästa?
Jag gillar den där typen av klassiskt Legobygge mera än TechnicbyggenTar lite tid…
Ha ha ha. Daytonan är ännu längre väntetid.Förvånad dessa inte varit här? OBS 2 års väntelista
Det är legio med väntetid på dessaFörvånad dessa inte varit här? OBS 2 års väntelista
AI har verkligen svårt för att få till visarna på en klocka..! Men ganska fina skisser av hur ett Legosamarbete hade kunnat se ut annars.Förvånad dessa inte varit här? OBS 2 års väntelista
Mycket trevlig! Har varit nära på att köpa den där flera gånger. Kanske får unna mig ett julbygge i mellandagarna nu när jag ser detta.Färdigt byggt.