Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kan du vara över åldersanvisningarna? Är ju 6+ så finns ingen övre gräns.![]()
Och även jag både gav och fick lite att bygga. Åldersmässigt är jag något över åldersanvisningarna, men gillar nog city mest av det som finns idag. Klocka för topic.
Sant! Är kanske över 99 det blir problem? Helt klart fräsig jeep, vinsch och allt!Hur kan du vara över åldersanvisningarna? Är ju 6+ så finns ingen övre gräns.Fräsig modell!
Nostalgichock, underbara!Igår på juldagen firade vi hos sambons familj. Lego gavs och togs emot. Svärfar kvicknade till och påminde om att sambons och hennes bröders lego fanns kvar i källaren. Efter lite kohandel kunde syskonen enas och idag kom leverans av ”vår” del. Perfekt! Jag har själv kvar King’s mountain fortress och en polisstation från barndomen så passar väldigt bra med hennes wolfpack-borg och brandstation.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()