Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Millencolin var stora förebilder när jag själv spelade i "skate-punk band" för 15 år sedan, någon favoritplatta?![]()
Den här är ju alltid bra. Med lite Millencolin i högtalarna så är man hemma!
Fan vad kul! Jag upptäckte Millencolin i samband med att jag införskaffade Tony Hawks Pro Skater 2, år 2000-2001 (Det spel med bäst soundtracks genom alla tider?). Där var No Cigar från nysläppta Pennybridge Pioneers med. Så det albumet är en självklar favorit med även andra riktiga hitters som Fox, Penguins & Polarbears, Material Boy och inte minst Duck Pond, som jag misstänker att Nikola döpt om bryggeriet efter!Millencolin var stora förebilder när jag själv spelade i "skate-punk band" för 15 år sedan, någon favoritplatta?![]()
Haha, härligt! Ja Pro skater 2 har man plöjt igenom några gånger, riktigt bra musikFan vad kul! Jag upptäckte Millencolin i samband med att jag införskaffade Tony Hawks Pro Skater 2, år 2000-2001 (Det spel med bäst soundtracks genom alla tider?). Där var No Cigar från nysläppta Pennybridge Pioneers med. Så det albumet är en självklar favorit med även andra riktiga hitters som Fox, Penguins & Polarbears, Material Boy och inte minst Duck Pond, som jag misstänker att Nikola döpt om bryggeriet efter!![]()
Punk IPA är grym!Skulle egentligen vara på väg att möta upp polarna för Raised Fist-spelningen på Pustervik det kväll, men då frun är sjuk tvingas jag stanna hemma med barnet.
Ingen hardcore ikväll så jag tröstar mig med lite Punk...
![]()
Jag som klätt upp SKXen för moshpit och allt...
Nu har jag bara 9 CBS kvar. Den var alldeles utmärkt till hembakad kladdkaka! Men jag tror att den mår bra av att vila ett par år för att runda av några spikar i smakprofilen. Bourbonsmaken hänger kvar länge och dödar mycket av choklad- kaffe- och sirapstonerna.Jag köpte 10 CBS idag. Hur många köpte ni?
Vad gillar du Dessert in a can?Lördag och ingen postarNu går vi om whisky-tråden tycker jag!
Edit: Jaha ks bedrar mig och notifierar mig inte om nya poster
![]()
![]()
![]()
Druckit alla de gjort hittills, de är lite för söta, ligger runt 4.0 - 4.25 för mig. Versionen på bilden är dock första ölen jag druckit som faktiskt smakar glass på riktigt, det var ballt!Vad gillar du Dessert in a can?
Grymt! Då har man glöden kvar när man orkar med en sån kovändning!Lurade isäng jäntan en timme för tidigt och tog en taxi in.
Brooklyn Lager till hårt förband!
![]()
Kul att Beerium hittat ut. Tänkt gå på deras pubkvällar flera gånger men alltid kommit något ivägen. Vart fann du den?Provade denna Imperial Stout 10% på fat i helgen, riktigt god
![]()
Finns på Ölrepubliken!Kul att Beerium hittat ut. Tänkt gå på deras pubkvällar flera gånger men alltid kommit något ivägen. Vart fann du den?
Lämna en liten review på barley winen när du druckit, blev nyfiken!Öl rullar in som det ska - det går bra nu.
Fortsätter att köpa in allt från Dessert in a can serien samt ett par gamla favoriter från Ballast och två nya barley wine.
![]()
I will!Lämna en liten review på barley winen när du druckit, blev nyfiken!