• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

95E3C538-4AEB-4644-9F63-FAA75FFFCFDD.jpeg

Den här är ju alltid bra. Med lite Millencolin i högtalarna så är man hemma!

Millencolin var stora förebilder när jag själv spelade i "skate-punk band" för 15 år sedan, någon favoritplatta? :)
Fan vad kul! Jag upptäckte Millencolin i samband med att jag införskaffade Tony Hawks Pro Skater 2, år 2000-2001 (Det spel med bäst soundtracks genom alla tider?). Där var No Cigar från nysläppta Pennybridge Pioneers med. Så det albumet är en självklar favorit med även andra riktiga hitters som Fox, Penguins & Polarbears, Material Boy och inte minst Duck Pond, som jag misstänker att Nikola döpt om bryggeriet efter! :)

Fan vad kul! Jag upptäckte Millencolin i samband med att jag införskaffade Tony Hawks Pro Skater 2, år 2000-2001 (Det spel med bäst soundtracks genom alla tider?). Där var No Cigar från nysläppta Pennybridge Pioneers med. Så det albumet är en självklar favorit med även andra riktiga hitters som Fox, Penguins & Polarbears, Material Boy och inte minst Duck Pond, som jag misstänker att Nikola döpt om bryggeriet efter! :)
Haha, härligt! Ja Pro skater 2 har man plöjt igenom några gånger, riktigt bra musik :)

Skulle egentligen vara på väg att möta upp polarna för Raised Fist-spelningen på Pustervik det kväll, men då frun är sjuk tvingas jag stanna hemma med barnet.:arghh:
Ingen hardcore ikväll så jag tröstar mig med lite Punk...
20200215_160059.jpg

Jag som klätt upp SKXen för moshpit och allt...

Köpte på mig alla Dugges i samband med releasen i fredags.
159A6533-FDDC-4DA2-8409-5F338A838638.jpeg

Dimma va en extremt fruktig ipa, perfekt för sommaren. Nästan för mkt citrus i den om du frågar mig.
Fudge: helt i min stel, söt men ändå tung
Coffe: även fast den inte va så tung som jag trodde i och med namnet tyckte jag fortfarande att det blev för mkt för mig.

Blir att köpa några Dimma o fudge.

Tillbaka
Topp