• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Tjänsteresa och hitta denna i butiken bredvid hotellet. Måste ju testa liksom 😅
IMG_1477.jpeg

Inte helt oväntat att det skulle va den blaskigaste ölen jag testat 2025.
Men som du säger, man måste ju testa 🙃

West Coast IPA från Brewdog som inte leverar, rätt tunn och artificiell smak, hade hoppats på bättre
IMG_1043.jpeg
Känns som att Brewdog inte varit något att skriva om på väldigt länge men jag vet inte, köper aldrig något från dom. Tror dom blev för kommersiella, det blev industriöl helt enkelt och sen det där tramset med att göra världens starkaste öl...

Känns som att Brewdog inte varit något att skriva om på väldigt länge men jag vet inte, köper aldrig något från dom. Tror dom blev för kommersiella, det blev industriöl helt enkelt och sen det där tramset med att göra världens starkaste öl...
Du menar de där flaskorna i en uppstoppad ekorre eller iller, end of days? Nä det har inte varit mycket att skriva hem om när det gäller Brewdog på ett tag, på sin höjd OK.

Senast jag själv blev ”Amazed” var deras Black Tokyo Horizon från 2012, har en flaska kvar i källaren för något speciellt tillfälle.
IMG_1744.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp