Haha ja kan tänka mig det…Det var snudd på priset per centiliter för mig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja kan tänka mig det…Det var snudd på priset per centiliter för mig![]()
Verkligen tråkigt. De har levererat många bra öl genom åren. Träffade bryggmästaren i Söderbärke en gång. Väldigt trevlig och ödmjuk kille.Såg på beernews att De Molen lagt ner, det var synd även om det var längesedan jag drack något därifrån senast.
Trist att höra. Det var ett makalöst bryggeri.Såg på beernews att De Molen lagt ner, det var synd även om det var längesedan jag drack något därifrån senast.
Jag sitter och bygger ihop den årliga ölkalendern åt en kompis som ska innehålla 12 öl i blandade stilar. Total budget på 500kr. Har ni tips på roliga men framförallt bra öl att beställa hem?
Gärna inga "vanliga" som "alla har druckit" utan något annorlunda uppmuntras! Än så länge har jag dessa som eventuella kandidater:
![]()
www.dn.se
Lusse Lelle är definitivt annorlunda, rolig och (IMO) bra.Jag sitter och bygger ihop den årliga ölkalendern åt en kompis som ska innehålla 12 öl i blandade stilar. Total budget på 500kr. Har ni tips på roliga men framförallt bra öl att beställa hem?
Gärna inga "vanliga" som "alla har druckit" utan något annorlunda uppmuntras! Än så länge har jag dessa som eventuella kandidater:
![]()
Grymt tips! Du råkar inte betala för GP och kan skicka artikeln?Här finns fler tips.
![]()
Så gör du din egen julölskalender 2025
DN:s Sanna Lindberg har valt ut 24 favoriter från det lokala sortimentet som blir en passande nedräkning.www.dn.se
![]()
Här är några av Systembolagets bästa julöl: ”Kan ta slut snabbt”
Julölen började säljas i måndags – Robert Lagerström har valt ut favoriterna.www.gp.se