Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, sjukt bekväm. Snabb och skärmen fantastisk. Meshbandet med magneten är ju helt lysande...Den nya verkar grym och jag är också sugen på den i stål. Funkar den bra med meshbandet tycker du?
Ska tydligen vara på gång, oklart när dock. https://www.breakit.se/artikel/16577/spotify-testar-app-for-apple-watchDen stora frågan är ju när fan det ska komma Spotify till AW?!
Samsung har väl haft det länge, och t.o.m vissa Garmin klockor har ju det nu, dessutom med Offline-läge..
På tiden!Ska tydligen vara på gång, oklart när dock. https://www.breakit.se/artikel/16577/spotify-testar-app-for-apple-watch
Korrekt - tycker inte att man har två klockor samtidigt... Nu har jag bara haft min ett par dagar, men tycker att den är grymt praktisk och bra. Man kan ju bestämma precis vilka notiser man vill ha, så tycker att det är suveränt med de jag bestämt mig för. Dessutom sitter den jävligt bra på armen med sitt meshband. Tycker inte att den är fantastiskt snygg men som teknikfrälst tycker jag att den är förbannat cool. Får se hur det blir med användandet, kanske tröttnar efter ett tag men nu går kurvan uppåt.Riktigt sugen på en AW också. Tänker att den är bättre till vardagar med alla dess funktioner. Sen sätter man på sin klassiska klocka på kvällar/helger/events osv..
Hur tänker ni där eller ska ni AW primärt hela tiden? För två klockor kan man väl inte ha samtidigt...
Citerar mig själv då Spotify äntligen kommit till AW.På tiden!
Blir nog ett köp om det kommerhade varit väldigt trevligt att slippa ha luren med sig på gymmet/löpturen
edit: verkar ju inte som om det kommer med offline-läge? wtf.
Citerar mig själv då Spotify äntligen kommit till AW.
https://feber.se/internet/art/389786/nu_kommer_spotify_till_apple_w/
Men vad är grejen när man inte kan köra offline, eller inte ens självständigt på celluar? detta gör ju bara din AW till en "fjärrkontroll" till ditt spotify på mobilen/paddan/datorn.
Apple och Spotify måste ju skämta?
Fast det har den väl?Eller att den inte har bluetoothstöd till tex Airpods
Fast det har den väl?
Det går ju att köra Apple Music och Apple Podcast genom endast klocka och AirpodsBara vad jag blivit tillsagd i forumets andra AW-tråd.
Är vi redo för detta? Har sågat denna fram till nu, men satan vad praktiskt mycket är. Detta lyxvarianten med stål, LTE och safirglas...![]()
Ny 40 mm i stål. Känslan är den bärs betydligt mindre än man kan tro om en 40 mm klocka. Ska bli spännande att utvärdera om detta är något för mig.![]()
Kommer inte det se ganska muppigt ut? (Inte meningen att låta dryg)Om jag skaffar en AW kommer jag att ha den på högerarmen, för vänsterarmen kommer alltid att vara upptagen av en ”riktig” klocka.
Man har ju ändå två handleder, så det borde funka... har bara inte bestämt vilken modell ännu ...
Kommer inte det se ganska muppigt ut? (Inte meningen att låta dryg)
Ja det kändes givet. Relativt små pengar för en klockintreserad!Var det ett enkelt val att gå på stålmodellen?
Ja, då var det bara storleken och färgen kvar att fundera över. Förutsatt att meshlänken är en no-brainer.Ja det kändes givet. Relativt små pengar för en klockintreserad!
Min har inte lämnat armen än mer än för laddning. Återkommer med recension