• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om blå urtavlor

IMG_20180217_092550.jpg

Är det bara jag som inte tycker att det går att få ett bra läder till en tavla i blått?

@Rozzy vart tusan hittar du dina vintage-ur? Riktigt fina och särskilt Bucherern. Är det bukten man bör hänga på? Vanligtvis inget fan av allsköns vintage, men blått verkar flott om man går tillbaka några år :cool:

@Rozzy vart tusan hittar du dina vintage-ur? Riktigt fina och särskilt Bucherern. Är det bukten man bör hänga på? Vanligtvis inget fan av allsköns vintage, men blått verkar flott om man går tillbaka några år :cool:
Blått är flott, så är det bara.
Jag har nog bara köpt en klocka på Bukten tror jag. De flesta andra har jag hittat på auktioner runt om i Sverige/Skandinavium. Longines ovan kommmer ifrån Danmark.
Om du gillar Bucherern kan du ev få köpa loss den, PM:a mig i så fall. Jag har nämligen för avsikt att skala ner på antalet klockor lite. :)

Tillbaka
Topp