Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, alt. 300 m ner i det blå drickat...Himlen på armen...
Väldigt blå.
Bytte precis på min 116200. Riktigt nöjd!
Gummi är planen, men hämtade klockan idag så har inte hunnit byta än. Återkommer imorgon.KUNGLIG sommarklocka!! Men du körningen på gummi?
Gummi är planen, men hämtade klockan idag så har inte hunnit byta än. Återkommer imorgon.
Supernöjd. Den var tyngre än vad jag trodde, men fortfarande rätt lätt dock ändå gedigen.Haha jaha, det var så fräscht fångat Giltig ursäkt! Nöjd? Vikten är speciell om man just haft på sig något lite tyngre
Äntligen!Bytte precis på min 116200. Riktigt nöjd!
Supernöjd. Den var tyngre än vad jag trodde, men fortfarande rätt lätt dock ändå gedigen.
Ca. 5.000kr inklusive montering och nya packningarVad går det på?
Den klockan skjuter ha begäret till nya höjderHärliga färgskiftningar i denna grymma blåa tavla!
Magisk tavla! Risk att man aldrig skulle komma ur sängen utan bara ligga och betrakta tavlan.SBGH267