• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Bluetooth högtalare.

Nicke75

Patek
2-Faktor
Är på jakt efter en ny högtalare har idag
JBL charge 3 samt en Bose soundlink mini.

Finns en uppsjö högtalare därute och mkt beror på vad man ska använda den till.
JBL Boombox verkar ju kunna spela högt och grym till festen.
Storleken jag söker är nog mer åt JBL Extreme kanske eller Onyx Studio 5,sistnämnda är ju dock inte lika tålig.
Vill ha en med bra bas rent fint ljud samt inte för stor,kommer mestadels ha den på camping.
Även kikat på Bose Revolve+ bra ljud enligt recensioner men tydligen överprisad.
 

Lappenking

Rolex
2-Faktor
Har kört med Jbl en längre tid började med en Charge 3 vilket batteriet blev avsevärt sämre på efter några år, van ett gäng Jbl flipp 3 när min häst vann V75, råkade klicka hem en Extream 2 för ca ett årsen.
Chrage 3 tycker jag spelade mer än tillräckligt till det jag änvände den till.
När jag sen fick Flipp3 an så måste jag säga att den spelar bättre rent ljudmässigt men kanske tappar lite lite på basen.
Extream 2 är det riktigt bra bas och ljud i men den förlora mycket på att den är 5 gånger större än tex flip, den är helt enkelt för stor och får därför sällan följa med utan det blir 90% flip som får hänga med, pga att den är så lite och smidig att slänga med i tex badväskan medans extrem2an bara får spela hemma i trädgården osv.
Så fundera på vad du ska använda det till och köp en efter det.

Mvh

Edit med en bild. 20200525_210347.jpg
 
Topp