• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ådi

Cartier
2-Faktor
Mögeldykare på ormbund. Japp.

IMG_0027.jpeg
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Är så sugen på att prova min Sinn 856 S UTC på bund, tyvärr är det ingen som nappat på min köpesannons och är inte riktigt så modig att jag köper ett nytt bara ”sådär”, det är inte så att någon sitter på ett svart lagom stort bund med 20mm bandbredd att låna ut en stund mot portokostnader? Så jag också får känna mig delaktig i tråden…
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Är så sugen på att prova min Sinn 856 S UTC på bund, tyvärr är det ingen som nappat på min köpesannons och är inte riktigt så modig att jag köper ett nytt bara ”sådär”, det är inte så att någon sitter på ett svart lagom stort bund med 20mm bandbredd att låna ut en stund mot portokostnader? Så jag också får känna mig delaktig i tråden…
Jag tycket detta svarta passar bra på 856. Och troligtvis ännu bättre på 856S. Ska kolla statusen på det.... Har för mig att lappen är Hirsch men bandet på bilden är Guinand. Orginal till lappen var ett plant enkelt svart band bara.
1000003192.jpg
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Jag tycket detta svarta passar bra på 856. Och troligtvis ännu bättre på 856S. Ska kolla statusen på det.... Har för mig att lappen är Hirsch men bandet på bilden är Guinand. Orginal till lappen var ett plant enkelt svart band bara.
1000003192.jpg
Hirsch tula? Passformen ser ju väldigt slimmad ut, inte så ”extremt” som B-uhr orginal! Edit, det är ju Rios bund som heter tula ser jag nu när jag googlar lite
 
Senast ändrad:
Topp