• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Drog upp Lemanian och lät den vara kvar på rallybund :)
20241222_113617.jpg

Bund förknippas mest med coola killar typ McQueen, men när jag såg "When Harry met Sally" igår insåg jag att bund är romantik också 😉. Se här vad väl Billy Crystal bär sitt bund i scenerna som föreställer 1977! Så är du på jakt efter en Sally i ditt liv, på med ett bund!
when-harry-met-sally.1_f (2).jpg
when-harry-met-sally.1_f (1).jpg

Får man fråga var ni hittar era band? Frugan har pratat om ett bund i flera år men jag har aldrig kommit till skott med att köpa ett åt henne..

Får man fråga var ni hittar era band? Frugan har pratat om ett bund i flera år men jag har aldrig kommit till skott med att köpa ett åt henne..
Välkommen till bund-träsket. Här kan man sjunka djupt.
Jag skulle rekommendera att ta en titt på Watchband-center.
De har stort utbud med stor bredd på olika typer av bund i olika prisklasser, men övervägande låga priser.
Bra kvalitet och mycket bra service om det skulle bli något knas med beställningen.
Lycka till.

Jag köpte från denna spanska tillverkare i somras. Prisvärda, välgjorda och inte så tjockt läder.

Jo, sen har vi ju strapsco som erbjuder en del kul varianter, bla alligator i olika färger och breda raka bund med sömmar i färg.
Från USA eller Kanada, minns inte vilket, lite längre leveranstid och så kan det tillkomma moms.
PS Rea på alligator just nu såg jag.

Tillbaka
Topp