• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Daniel Roth.

Jag hade mer eller mindre samma erfarenhet med uret: när jag så en bild på det tänkte jag: "Wow, vilken elegant lösning!" Men det är inte bara det som finns utan också det som saknas som tilltalar mig - ingen sekundvisare! Suveränt att inte behöva synka den med timvisaren varje gång 😄
Absolut, avsaknaden av sekund ”lugnar ner” det hela och skulle dessutom vara en överflödig information i sammanhanget. Den växer fortfarande på mig och då började den på hög nivå redan från början. Verkligen bra klass!

Kompletterar med en bild på urverket under tavlan (inte min klocka - modellen utan månfas). Vi snackar finish på högsta nivå! Och en wristshot till

Screenshot 2021-01-04 at 14.53.56.png
_2201041.JPG

Senast ändrad:
Grattis och välkommen in i klubben! En sådan. Har jag aldrig sett förut - med safirer? på glasringen. Kul!
räknas väl i katalogen som en dammodell, men vem bryr sig... ...bra storlek för mig!
ref:447.J.10
finns utan eller med olika stenar, svarta diamanter var tillräckligt manligt för mig... ...skulle ha svårare att bära en del av de andra:

1622307813188.png

1622308072031.png

Tror att det är den här kalibern. Bas GP 3300 med kronografmodul... men kolumnhjul åtminstone...

AM20100529054819_17122008123510_1.jpg

@evki Magiska bilder och framförallt vackra klockor! Vad använder du för kamera för dessa bilder och kör du bara naturligt ljus?

Tillbaka
Topp