Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårslaget!Håller med! Här är mina!
![]()
![]()
![]()
Lite actionbilder på armen. Inga produktbilder, det är trist. Man vill ju se de "på riktigt" i olika naturliga ljus. Suveräna klockor. Synd bara att Breitling gått bananas på storlekarna sista åren för alla oss som gillar vanliga storlekar.Håller med! Här är mina!
![]()
![]()
![]()
Lovar att bättra mig. När alla tre i Cobra Yellow-teamet är hemma blir det mina bilderLite actionbilder på armen. Inga produktbilder, det är trist. Man vill ju se de "på riktigt" i olika naturliga ljus. Suveräna klockor. Synd bara att Breitling gått bananas på storlekarna sista åren för alla oss som gillar vanliga storlekar.![]()
På fredag skall jag ha min Avenger Hurricane 12H Cobra Yellow på handleden är det senaste beskedet. Det verkar som om den kommer att levereras med tvåfärgat (svart/gult) Military Rubber, trots att jag beställt den med Cobra Yellow urtavla. Får se hur det blir.Lovar att bättra mig. När alla tre i Cobra Yellow-teamet är hemma blir det mina bilder.
Kirex
Nu är den här. Se bilder mm.:På fredag skall jag ha min Avenger Hurricane 12H Cobra Yellow på handleden är det senaste beskedet. Det verkar som om den kommer att levereras med tvåfärgat (svart/gult) Military Rubber, trots att jag beställt den med Cobra Yellow urtavla. Får se hur det blir.
![]()
Bilder kommer!
Nästan ett år senare och nu är den min samt välanvänd men tavlan är i nyskick.Hade den här till låns för två veckor sedan. Victorinox INOX pro diver.
![]()
Sattan seikon är grym, vilken pärla@JensBP snackar ofta om gulfeber i samband med sommar, så hur står det till för er på det planet just nu?
![]()
![]()
![]()
Jag har tre gula just nu och tycker det är en grymt bra sommarfärg.![]()
Ja, inte ett fel där.Sattan seikon är grym, vilken pärla
Så snygg.Får väll lägga in den som jag hämta i fredags här då![]()
Tog ingen bild på baksidan men där är det glas så man ser mekaismen
![]()
![]()
![]()
![]()
//Simon