Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ändå rätt trist att det kommer så få nya filmer eller är det bara jag som inte lyckas hitta dem?
ungarna diggar ju dock allt tecknat o barnserie o filmer
Känns som att jag sett det mesta på Netflix då jag nästan bara kör Netflix hemma.
House of Cards är den absolut bästa serien på Netflix. Säsong 3 kommer i slutet på Februari!
Tack alla! Nu är vi klara jäklar längtar efter nya avsnitt av Homeland.
Efter tunga diskussioner har vi bestämt oss för följande av era tips:
Vi börjar med House of cards, det är bara 2 säsonger så vi tippar att det tar ungefär 10-14 dagar att avsluta. Breaking bad cirka 25-30 dagar.
Förhoppningsvis släpps nya säsongen av homeland under tiden![]()
Ja det gör dom!Vet du om de släpper hela säsongen på en gång?
Ja det gör dom!
Känns som att jag sett det mesta på Netflix då jag nästan bara kör Netflix hemma.
House of Cards är den absolut bästa serien på Netflix. Säsong 3 kommer i slutet på Februari!
Jag vågar nästan säga att House of Cards konkurrerar med Game of Thrones om den bästa tv-serien under hela 2010-talet.