Det materialet är å andra sidan koppar, inte brons...Det ska vara som gamla kyrkotak eller som frihetsgudinnan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det materialet är å andra sidan koppar, inte brons...Det ska vara som gamla kyrkotak eller som frihetsgudinnan
Undrar också egentligen hur dagens klockor kommer att åldras, och hur lång tid det kommer att ta. Rimligtvis kommer till exempel inte bezeln på dagens pepsi-GMT att åldras och fade:as som äldre generationers? Hur kommer dagens lume på de vanligaste klockorna att åldras? Och både ris och ros om vita dials förblir kritvita.
Men både koppar och brons ärgas.Det materialet är å andra sidan koppar, inte brons...
Jag tror banne mig jag har en tvilling till den där!
Det resultatet ser vi fram emot!Denna Timex ska få mysa till sig på taket några månader.. ska vara brons så det kan säkert bli bra
Nu har det gått några år inkl en pandemi där jag använde min fuskpatinerade Doxa mycket och den är mer älskad än någonsin.
Affe har 100% rätt, men jag har själv syndat och fejkpatinerat min Doxa.
I sommar jobbade jag vidare på vridringen och jag är nu nöjd med klockan vilket jag faktiskt inte var innan.
Nu är den en keeeper vare sig jag vill eller inte..
Denna Timex ska få mysa till sig på taket några månader.. ska vara brons så det kan säkert bli bra
Jag gav upp detta projekt rätt snabbt, tvekar på att boetten faktiskt är brons :/Hur gick det med denna?