Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör den! Vacker.Den här har en hyfsat trevlig patina. Den ljusa zonen ser ut lite som månen!
Här kommer min nya sjömästare med "galaxtavla" eller vad fantasin säger dig.
Ja varför inte . Men min fantasi dras ändå åt galax, blandat med insidan på vissa snäckskal som skimrar lite.Pannkakspatina kanske?
Omega Galaxy:Ja varför inte . Men min fantasi dras ändå åt galax, blandat med insidan på vissa snäckskal som skimrar lite.
Typ sån här galax.
Haha! Grymt jobbat . Det är ju inte helt olikt faktiskt.Omega Galaxy:
Börjar nog snarare närma sig 65-70 år. Kul med arvegods.
Halvtaskig bild i halvdåligt ljus! Fick den här om dagen, ihop med ett helt gäng till! Den tillhörde min morfar fick jag berättat för mig! Ganska häftigt att den förmodligen börjar närma sig 50 år(?), och har legat stilla i ett skåp i säkert 20+ år... Vred på kronan och nu har den tickat sen igår och håller tiden än sålänge
Ännu häftigare med andra ord! Är dåligt insatt i vintage så, kul att få lite mer korrekt!Börjar nog snarare närma sig 65-70 år. Kul med arvegods.
Bärnsten och trä, cool gamling!Tycker denna tavla blivit fin!
Mycket fin modell och härlig patina!Supernova dial
Riktigt jäkla fin!Supernova dial
Mycket fin modell och härlig patina!
Riktigt jäkla fin!
Den är riktigt kool! Du har inte funderat på att köra den på oyster?Denna är bra!
Tack, jo har en nitad Oyster som jag tänkte testa. Dock sluttar bandhornen lite innåt så det blir svårt att få en perfect fit!Den är riktigt kool! Du har inte funderat på att köra den på oyster?