• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om patinerade urtavlor

Mögligt sa Bill
IMG_20190723_215523.jpg

IMG_20190806_212255__01.jpg

Halvtaskig bild i halvdåligt ljus! Fick den här om dagen, ihop med ett helt gäng till! Den tillhörde min morfar fick jag berättat för mig! Ganska häftigt att den förmodligen börjar närma sig 50 år(?), och har legat stilla i ett skåp i säkert 20+ år... Vred på kronan och nu har den tickat sen igår och håller tiden än sålänge :)

IMG_20190806_212255__01.jpg

Halvtaskig bild i halvdåligt ljus! Fick den här om dagen, ihop med ett helt gäng till! Den tillhörde min morfar fick jag berättat för mig! Ganska häftigt att den förmodligen börjar närma sig 50 år(?), och har legat stilla i ett skåp i säkert 20+ år... Vred på kronan och nu har den tickat sen igår och håller tiden än sålänge :)
Börjar nog snarare närma sig 65-70 år. Kul med arvegods. :)

Kom över denna precis. Ska agera beater för mig. Villa ha nåt med patina som inte är tillkräckligt värdefull för att vara rädd att bära den på jobbet.

Kanske blir stållänk på den om jag hittar en vettig.

Screenshot_20191216-192759_Tradera.png

Tillbaka
Topp