• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

I dagens historiehörna snackar vi Monique Von Buren, alltså Charles dotter. Vad kan hon ha på armen här tro?
Måste säga att hon ser galet pigg ut för sin ålder, inte direkt jätteful i sin ungdom heller :angel:
@MaBr ! Har inte du ett gammalt skakigt videoklipp när hon är med och bärgar arkeologiska prylar eller något sånt?
78mDCYg.jpg

Här med den store Enzo himself:
NPhGOnf.jpg

qACJQtH.jpg
Tufft med en dykare på en äldre kvinna, kan inte vara allt för vanligt. Hon bär ju upp den riktigt bra dessutom(såklart).
Jag kan inte tänka mig en på mina morfarföräldrar, skulle skära sig på nått sätt, tror jag iaf. :)

• Like
Reactions: v0n
I dagens historiehörna snackar vi Monique Von Buren, alltså Charles dotter. Vad kan hon ha på armen här tro?
Måste säga att hon ser galet pigg ut för sin ålder, inte direkt jätteful i sin ungdom heller :angel:
@MaBr ! Har inte du ett gammalt skakigt videoklipp när hon är med och bärgar arkeologiska prylar eller något sånt?
78mDCYg.jpg

Här med den store Enzo himself:
NPhGOnf.jpg

qACJQtH.jpg
Finns på Squales Instagram, kanonkul att kolla på, så jäkla många coola klockor!
https://www.instagram.com/tv/Bzfxrq9jWFL/?igshid=ps782u1f4ktl

Får återposta bilderna jag klippte därifrån. Squale Tina och Squale 600! :cool:
PSX_20190704_203036.jpg
PSX_20190704_203319.jpg
PSX_20190704_203422.jpg
PSX_20190704_203350.jpg
PSX_20190704_203337.jpg
PSX_20190704_203405.jpg
PSX_20190704_203019.jpg

Tufft med en dykare på en gammal kvinna, kan inte vara allt för vanligt. Hon bär ju upp den riktigt bra dessutom(såklart).
Jag kan inte tänka mig en på mina morfarföräldrar, skulle skära sig på nått sätt, tror jag iaf. :)
Tänkte exakt likadant haha, man är så ovan att se dykare på lite äldre människor. Ska testa på morsan nästa gång vi ses :p

Meh! Där gör den väl ingen nytta ;)
Nä men kul med lite ombyte såklart :)
Vad tycker du om den so far?
Nej den gör ju inte det :p ja det är alltid kul!
Gillar den som tusan, storleken, tavlan, visarna ja allt helt enkelt :D Är väl lite petig men hade den gått några sekunder långsammare hade det varit kul :hilarious: Går ju såklart att fixa men tror inte jag tycker det är värt det för så liten avvikelse (+6-7spd)
Längtar tills man kan prova mesh!

Vad tycker du om din?:)

Nej den gör ju inte det :p ja det är alltid kul!
Gillar den som tusan, storleken, tavlan, visarna ja allt helt enkelt :D Är väl lite petig men hade den gått några sekunder långsammare hade det varit kul :hilarious: Går ju såklart att fixa men tror inte jag tycker det är värt det för så liten avvikelse (+6-7spd)
Längtar tills man kan prova mesh!

Vad tycker du om din?:)
Den kanske ger med sig lite också med tiden? Kan inte mycket om detta men har för mig att jag läst att den kan lugna sig lite när den är ”inkörd”:)

I det stora hela är jag är nöjd. Min verkar fortfarande hålla tiden extremt väl när jag väl har den på armen, är också lite petig och tycker det är kul att klocka den osv.
Diggar boetten, färgen, ja allt egentligen MEN jag har inte riktigt fått den där ”wow” känslan ännu. Kanske växer den med tiden när den åldrats lite och fått lite spår av användning.:)

Den kanske ger med sig lite också med tiden? Kan inte mycket om detta men har för mig att jag läst att den kan lugna sig lite när den är ”inkörd”:)

I det stora hela är jag är nöjd. Min verkar fortfarande hålla tiden extremt väl när jag väl har den på armen, är också lite petig och tycker det är kul att klocka den osv.
Diggar boetten, färgen, ja allt egentligen MEN jag har inte riktigt fått den riktiga ”wow” känslan ännu. Kanske växer den med tiden när den åldrats lite och fått lite spår av användning.:)
Sålde min 1521 av samma anledning men jag ångrade det direkt!
Kommer aldrig sälja min 1521 :)
Blir kanske en blå igen i framtiden!

Diggar boetten, färgen, ja allt egentligen MEN jag har inte riktigt fått den där ”wow” känslan ännu. Kanske växer den med tiden när den åldrats lite och fått lite spår av användning.:)
Den är så grym!
15591120204923319086544886088283.jpg
20190502_153320.jpg
20190530_132204.jpg
20190516_150851.jpg

Tillbaka
Topp